کد خبر : 1684763 | 30 اردیبهشت 1399 ساعت 20:33 | 13.5K بازدید | 1 دیدگاه

تیم شروود:

یونایتد نه، شاید هری کین به رئال یا بارسا برود

تیم شروود سرمربی سابق تاتنهام با اطمینان می‌گوید که هری کین در نقل و انتقالات پیش رو راهی منچستر یونایتد خواهد شد.

یونایتد نه، شاید هری کین به رئال یا بارسا برود

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله چند ماه تا آغاز نقل و انتقالات، گمانه زنی هایی در رابطه با احتمال یک انتقال بزرگ مطرح شده است. هری کین اعتراف کرده که قصد دارد در ادامه فوتبال خود به جام های زیادی دست پیدا کند؛ اتفاقی که در تاتنهام برای او کمی دشوار خواهد بود و همین موضوع باعث شده که شایعاتی در رابطه با علاقه او برای جدایی از این تیم لندنی مطرح شود.

 

 

1497242

 

 

گفته می شود که باشگاه منچستر یونایتد مهمترین مشتری ستاره انگلیسی تاتنهام به حساب می آید. بر اساس شایعات شیاطین سرخ قصد دارند با ارائه پیشنهادی ۲۰۰ میلیون پوندی مهاجم ملی‌پوش انگلیسی را به خدمت بگیرند. از طرف دیگر شایعاتی درباره علاقه رئال مادرید و بارسلونا نیز به هری کین وجود دارد.

 

سرمربی سابق تاتنهام یعنی تیم شروود اما می‌گوید که هری کین راهی منچستریونایتد نخواهد شد. او در این باره گفت: " من نمی توانم تصور کنم که هری کین از تاتنهام جدا شده و راهی تیم دیگری در لیگ برتر انگلیس شود. حتی فکر نمی کنم که او راهی منچستر یونایتد شود. من فکر می کنم که ممکن است او به رئال مادرید، بارسلونا یا بایرن مونیخ برود. بله اگر همه چیز در تاتنهام تغییر نکند چنین اتفاقی رخ خواهد داد. او دوست دارد به دوران خود در تاتنهام ادامه دهد اما در عین حال خواهان بردن جام هاست."

دیدگاه‌ها