کد خبر : 1684813 | 31 اردیبهشت 1399 ساعت 09:20 | 75.9K بازدید | 0 دیدگاه

خاطرات کاپلو: رختکن بوی الکل می‌داد

رونالدو، مهمترین استعداد و بزرگترین مشکل من بود

فابیو کاپلو سرمربی کهنه‌کار ایتالیایی ضمن ستایش استعداد رونالدوی برزیلی می‌گوید از بین همه بازیکنانی که با آنها کار کرده، بیشترین مشکل را با مریخی داشته.

رونالدو، مهمترین استعداد و بزرگترین مشکل من بود

به گزارش "ورزش سه"، فابیو کاپلو، سرمربی نامدار و کهنه‌کار برزیلی در دوران حرفه‌ای طولانی‌مدت و درخشان خود به عنوان سرمربی فوتبال انواع و اقسام تجربه‌های عجیب و غریب را پشت سر گذاشته ولی او می‌گوید هیچ بازیکنی به اندازه رونالدو نازاریو یا رونالدوی برزیلی در دوران حضورش در رئال مادرید برای او مشکل‌ساز نبوده.

 

1497588

 

رونالدو پیش از آنکه در ژانویه 2007 با ترک رئال مادرید راهی آث میلان شود به مدت شش ماه در برنابئو زیر نظر کاپلو بازی می‌کرد. سرمربی ایتالیایی می‌گوید به استعداد درخشان رونالدو اذعان دارد ولی با اینحال کار کردن با او مشکلات زیادی هم داشته.

 

کاپلو در گفتگو با اسکای اسپورتز گفت:" بزرگترین استعدادی که با او کار کرده‌ام رونالدوی برزیلی بوده. ولی او در عین حال، بیشتر از هر بازیکن دیگری برای من در رختکن مشکل درست می‌کرد. او به راه انداختن مهمانی و خیلی کارهای دیگر عادت داشت".

 

 

سرمربی کهنه‌کار ایتالیایی در ادامه صحبت‌هایش گفت:" یک بار رود فان نیستلروی به من گفت مربی، رختکن بوی الکل می‌دهد. بعد، از وقتی رونالدو به میلان رفت، روند پیروزی‌های ما شروع شد. ولی اگر بخواهیم راجع به استعداد صحبت کنیم، رونالدو بدون شک بزرگترین استعدادی بوده که با او کار کرده‌ام. در این هیچ شکی نیست".

 

با اینحال، نه رونالدو و نه کاپلو، حالا که سالها از آن زمان می‌گذرد از دست هم ناراحت نیستند و کاپلو در این مصاحبه توضیح می‌دهد که این روزها هر زمان که او و رونالدو نازاریو همدیگر را می‌بینند به گرمی و در فضایی صمیمی با هم صحبت می‌کنند.

 

 

دیدگاه‌ها