کد خبر : 1684834 | 31 اردیبهشت 1399 ساعت 11:00 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

هانسیِ تهاجمی؛ رکوردشکنی سرمربی بایرن مونیخ

هانسی فلیک بعد از پیروزی 2-0 بایرن مقابل یونیون برلین، از نظر میزان گلزنی تیمش به رکورد دست یافت که تا کنون هیچ مربی‌ای در بوندس‌لیگا قادر به رسیدن به آن نبوده.

هانسیِ تهاجمی؛ رکوردشکنی سرمربی بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ با هدایت سرمربی‌اش هانسی فلیک اولین هفته شروع مجدد بوندس‌لیگا را با پیروزی 2-0 مقابل یونیون برلین آغاز کرد. ولی این بازی برای فلیک با رکوردی بی‌نظیر همراه بود. شاگردان او در تنها 16 بازی بوندس‌لیگا که هدایت‌شان به عهده فلیک بوده موفق به زدن 50 گل شده‌اند. این رکورد خارق‌العاده تا کنون در بوندس‌لیگا بی‌سابقه بوده و نشان می‌دهد هانسی فلیک علاقه زیادی به بازی تهاجمی دارد.

 

1497614

 

هانسیِ تهاجمی

از زمانی که هانسی فلیک سکان هدایت بایرن مونیخ را بدست گرفته، باواریایی‌ها به طور میانگین در هر بازی بیشتر از سه گل به ثمر رسانده‌اند و این در مقایسه حتی با بهترین لیگهای دنیا هم آمار درخشانی است.

 

1497611

 

هانسی فلیک، حتی پیش از حضور تیمش در اولین بازی ارواح فصل، در بازگشت دوباره بوندس‌لیگا، بر اهمیت فوتبال تهاجمی در دیدگاه خود تاکید کرده و گفته بود:" وظیفه ما این است که فوتبالی زیبا و موفق بازی کنیم. ما این را به هواداران‌مان که مجبورند در خانه بمانند مدیونیم".

 

یکی از مهمترین تصمیم‌هایی که فلیک، از زمان منصوب شدنش به عنوان سرمربی بایرن در پاییز گذشته گرفت، منصوب کردن دوباره توماس مولر به عنوان مغز متفکر و خلاقه تیم است. مولر که ذاتا تهاجمی است با گلها و پاس گلهای متعددش ثابت کرده که اعتماد فلیک به او چقدر درست بوده. بایرن فلیک با دور شدن از سبک تهاجمی بی‌انگیزه نیکو کوواچ حالا در حمله سرزنده‌تر و غیر قابل پیش‌بینی‌تر شده است.

 

 

دیدگاه‌ها