کد خبر : 1684876 | 31 اردیبهشت 1399 ساعت 13:44 | 37.2K بازدید | 1 دیدگاه

جنگ بزرگ برای جذب ارلینگ هالند؛

کابوس رئال مادرید برای خرید جانشین رونالدو! (عکس)

پاری سن ژرمن جدی ترین رقیب رئال مادرید برای خرید ارلینگ هالند خواهد بود.

کابوس رئال مادرید برای خرید جانشین رونالدو! (عکس)


به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند در یک سال اخیر نمایش فوق العاده ای در ترکیب تیم هایی چون سالزبورگ و در ادامه دورتموند داشته و تبدیل به یکی از آینده دارترین ستاره های فوتبال جهان شده است. این مهاجم نروژی ابتدای هفته و در دیدار مقابل شالکه نیز یک بار دیگر موفق به گلزنی شد و ارزش های خود را دوباره به اثبات رساند. بسیاری او را کریستیانو رونالدوی بعدی دنیای فوتبال می دانند و رئال نیز خاطرات فوق العاده ای از رونالدو دارد.

 

بر کسی پوشیده نیست که رئال مادرید به شدت به دنبال خرید ارلینگ هالند در این تابستان یا تابستان سال 2021 است، اما خبر بد برای فلورنتینو پرز این است که پاری سن ژرمن نیز برای خرید این بازیکن وارد عمل شده و حالا کهکشانی ها رقیبی جدی در مسیر خرید ارلینگ هالند خواهند داشت.

 

1496861

 

نشریه مارکا امروز در گزارشی مدعی شد هنوز مشخص نیست ارلینگ هالند در تابستان امسال از دورتموند جدا شود و یا اینکه یک سال دیگر تصمیم به ماندن در این باشگاه بگیرد، اما از همین حالا تیم های متمولی برای خرید او وارد عمل شده اند.

 

پی اس جی و رئال مادرید سه سال قبل نیز برای خرید یک ستاره جوان مبارزه کردند که در آن مقطع باشگاه فرانسوی موفق به خرید کیلیان امباپه شد. قرارداد ادینسون کاوانی در تابستان امسال به اتمام می رسد و هنوز دائمی کردن قرارداد مائورو ایکاردی نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد، پس خرید ارلینگ هالند بهترین راه حل برای تقویت خط حمله پاری سن ژرمن خواهد بود.

 

رئال مادرید و پی اس جی در سال های اخیر معاملاتی مانند خسه رودریگز، آلفونسه آرئولا و کیلور ناواس با یکدیگر داشته اند و کهکشانی ها در حال حاضر به شدت به دنبال خرید امباپه نیز هستند. البته خرید ارلینگ هالند برای هیچیک از این دو باشگاه متمول آسان نخواهد بود.

 

1493877

 

اگر یک سال قبل این مهاجم جوان 12 میلیون یورو ارزش داشت و یا در زمستان با رقمی در حدود 20 میلیون راهی دورتموند شد، حالا و با توجه به درخشش فوق العاده ماه های اخیر تعیین قیمت واقعی ارلینگ هالند آسان نیست و نه باشگاه دورتموند و نه مینو رایولا به آسانی به آسانی حاضر به مذاکره نخواهند شد.

 

البته با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلات مالی باشگاه های بزرگ اروپایی، شاید خرید ارلینگ هالند در تابستان امسال برای هر تیمی دشوار باشد، اما به نظر می رسد یا امسال و یا سال آینده شاهد نبرد بزرگی بین رئال مادرید و پاری سن ژرمن برای خرید ارلینگ هالند خواهیم بود.

 

فلورنتینو پرز رویاهای بزرگی در سر دارد و می خواهد مثلث ویرانگر ارلینگ هالند، کیلیان امباپه و ادن هازارد را در خط حمله رئال مادرید تشکیل دهد، اما خود او نیز به خوبی می داند برای جذب ارلینگ هالند رقیب بزرگی مانند پاری سن ژرمن پیش روی اوست و همچنین خرید امباپه از این باشگاه هرگز آسان نیست.

 

1497667

دیدگاه‌ها