کد خبر : 1684984 | 31 اردیبهشت 1399 ساعت 21:52 | 27.8K بازدید | 0 دیدگاه

فداکاری بزرگ ستاره آلمانی برای پیوستن به بایرن

نشریه بیلد مدعی شده که لروی سانه حاضر است برای پیوستن به بایرن مونیخ ۳۰ درصد کمتر از حد انتظار خود از این تیم دستمزد دریافت کند.

فداکاری بزرگ ستاره آلمانی برای پیوستن به بایرن

به گزارش "ورزش سه"، لروی سانه در نقل و انتقالات تابستانی گذشته در آستانه امضای قرارداد با باشگاه بایرن‌مونیخ قرار داشت اما این انتقال به دلیل مصدومیت بد موقع و شدید این بازیکن پیش از آغاز فصل منتفی شد تا او حداقل برای چند ماه دیگر در جمع سیتیزن ها ماندگار شود.

 

منتفی شدن انتقال رسانه به بایرن در نقل و انتقالات گذشته اما باعث نشده که پرونده حضور این بازیکن آلمانی در جمع آوری ها به طور کامل بسته شود چرا که طی هفته‌های گذشته بحث‌های زیادی در رابطه با احتمال فراوان به نتیجه رسیدن این انتقال مطرح بوده است.

 

 

1473699

 

 

با این وجود وقفه به وجود آمده در مسابقات فوتبال باعث شده که بسیاری از باشگاه‌های اروپایی با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم کند. حالا و در همین رابطه بیلد مدعی شده لروی سانه حاضر است برای پیوستن به بایرن‌مونیخ دستمزد مورد انتظار خود را تا ۳۰ درصد کاهش دهد. با این حال به نظر نمی‌رسد که باشگاه منچسترسیتی موضع خود را در قبال سانه تغییر دهد و قیمت این بازیکن را کاهش دهد؛ موضوعی که تنها مشکل بر سر راه این انتقال به حساب می آید.

دیدگاه‌ها