کد خبر : 1685020 | 01 خرداد 1399 ساعت 10:31 | 22.5K بازدید | 1 دیدگاه

وقتی ستاره‌ها چشم مربی پرتغالی را دور دیدند

اوج هیجان و خطر با علی کریمی و رفقا (عکس)

اشتباه نکنید؛ ستاره‌های پرسپولیس برای یک مدل عکاسی در پشت بام به این شکل ژست نگرفته‌اند و این فریم‌ها ماجراهای جالبی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، این نوع خروج از محل تمرین را هرجا نشان دهید قطعا ممنوعیت چند ساله از جذب بازیکنان ایرانی را در پی دارد اما ستاره‌های آن روزهای پرسپولیس برای اینکه فاصله چند صد متری را برای خروج میانبر کنند، از این نردبان به عنوان یک مسیر خطرناک سود برده بودند.

 

علیرغم وسواس و تذکر چندباره نلو وینگادا، سرمربی پرتغالی وقت پرسپولیس در خصوص این شیوه از خروج و ورود به محل تمرین، ستاره‌های وقت پرسپولیس شامل علی کریمی، علیرضا نیکبخت واحدی، علیرضا حقیقی، سپهر حیدری، نبی الله باقری ها و ... این خاطره عجیب و البته خطرناک را به ثبت رسانده‌اند.

 

بازیکنان پرسپولیس در آن مقطع که در زمین مجموعه خیریه عمل در حال تمرین بودند، برای اینکه فاصله چند صدمتری را میانبر کنند به شیوه‌ای عجیب با سود بردن از یک نردبان زهوار در رفته به شکلی خطرناک طی می‌کردند. سپهر حیدری، یکی از بازیکنانی است که از این شیوه سود می‌برد و با اشاره به خاطره آن روزها می‌گوید: واقعا نمی‌دانم چرا علیرغم اینکه آن روزها شاید حداقل 10 کیلومتر دوندگی در تمرین را ثبت می‌کردیم برای این چند صد متر اینطور عمل می‌کردیم. ولی واقعا جالب بود و قبل از شروع تمرین یا پایان آن برای استفاده از این نردبان صف طولانی شکل می‌گرفت و نفر به نفر از آن بالا یا پایین می‌رفتیم. زیر همین نردبان هم بساط چایی و نسکافه توسط تدارکات دیده شده بود و وقتی از آن پایین می‌آمدیم با یک لیوان چای به سمت رختکن می‌رفتیم.

 

ستاره‌های گرانقیمت آن دوران که البته هر کدام از محبوبیت بالایی نیز برخوردار بودند و به عنوان سرمایه این باشگاه شناخته می‌شدند، در کنار خاطرات شیرینی که از دوران بازی خود شکل داده‌اند، گاهی هم این فریم‌های خاطره انگیز را ثبت و به یادگار گذاشته‌اند و که البته هنوز با گذشت چندین سال از آن باید به شیوه خطرناک و غیرحرفه‌ای حرکت آنها ایراد گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها