کد خبر : 1685032 | 01 خرداد 1399 ساعت 11:15 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

هرلیش: احمق بودم که به نقض قرنطینه اعتراف کردم

هایکو هرلیش سرمربی آگسبورگ که به خاطر نقض قرنطینه از همراهی تیمش در اولین بازی محروم شد می‌گوید مرتکب دو حماقت شده است.

هرلیش: احمق بودم که به نقض قرنطینه اعتراف کردم

به گزارش "ورزش سه"، هایکو هرلیش، سرمربی تیم آلمانی آگسبورگ در آستانه شروع مجدد بوندس‌لیگا، زمانی که تیمش در قرنطینه پیش از بازی به سر می‌برد، قوانین را نقض کرده و از هتل قرنطینه تیمش خارج شد. او با انتشار اخبار مربوط به این ماجرا در یک کنفرانس مطبوعاتی به خطای خود اعتراف کرد و بعد از آن بود که از طرف بوندس‌لیگا تنبیه شده و نتوانست بازی اول تیمش را از ورزشگاه تماشا کند.

 

1497857

 

هرلیش که با خبرهای رسانه‌ها آلمانی درباره نقض قرنطینه توسط او مواجه شده بود در کنفرانس خبری خود بهانه‌ای عجیب آورد و گفت برای خرید خمیردندان از هتل خارج شده. هرلیش حالا در یک مصاحبه مطبوعاتی جدید گفت مرتکب دو حماقت شده، یکی نقض قرنطینه و دومی اعتراف کردن به آن در مقابل رسانه‌ها. هرلیش می‌گوید در اعتراف کردن به خطای خود مرتکب حماقت و ساده‌لوحی شده!

 

هرلیش در گفتگو با روزنامه آلمانی بیلد گفت:" من مرتکب دو حماقت شدم. اول از اینکه برای خرید از هتل بیرون آمدم و دوم اینکه در مصاحبه مطبوعاتی به این اعتراف کردم".

 

1497856

 

سرمربی آگسبورگ که با پشت سر گذاشتن جریمه خود از هفته آینده می‌تواند روی نیمکت تیمش بنشیند در مصاحبه با بیلد می‌گوید انتقادهایی که بعد از خبر مربوط به اقدامش به او وارد شده درست بوده و از آنها شاکی نیست.

 

آگسبورگ در اولین بازی خود در شروع مجدد بوندس‌لیگا در مقابل ولفسبورگ 2-1 شکست خورد و روز یکشنبه آینده به مصاف شالکه خواهد رفت.

 

 

دیدگاه‌ها