کد خبر : 1685060 | 01 خرداد 1399 ساعت 13:50 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید ویژه والورده از کابوس بارسلونا

ارنستو والورده، سرمربی سابق بارسلونا به تمجید از آریتس آدوریس پرداخت.

تمجید ویژه والورده از کابوس بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، آدوریس که در سال های اخیر بارها دروازه بارسلونا را باز کرده بود، در یکی از آخرین بازی هایش به زیبایی و با یک دروازه آکروباتیک باعث شکست تیم والورده شد. والورده که خودش روزگاری سرمربی آدوریس در بیلبائو بود، مدعی شد کار کردن با چنین بازیکنانی آسان است. آریتس آدوریس دیروز با انتشار متنی برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

 

1497910

 

ارنستو والورده گفت: "وقتی در سطح اول و لیگ دسته یک فوتبال بازی می کنید، همیشه به دنبال گلزنی هستید و اگر این اتفاق در آخرین بازی شما رخ داده باشد، هنگام خداحافظی از فوتبال برایتان خوب خواهد بود و این گل در خاطرات می ماند.

 

البته این گل تماشایی آریتس آدوریس در آخرین بازی دوران ورزشی اش به ثمر نرسید، اما اگرچه باعث ناراحتی من شد، ولی یکی از گل های تماشایی و زیبای فوتبال بود. من گل های زیادی از آدوریس به یاد دارم که نمی گویم از گل او به بارسلونا زیباتر بود، اما هم ردیف همان ضربه قرار داشت. تمرین دادن بازیکنی مانند آدوریس راحت است،  زیرا او این کار را برای شما بسیار آسان می کند. او بازیکنی است که هر روز به تمام تلاش خود را انجام می دهد و برای هر بازی همیشه در دسترس است. آدوریس همیشه خواهان دستیابی به بالاترین اهداف بود و اینکه بازیکنی چنین ذهنیتی داشته باشد، برای یک سرمربی باعث تسهیل امور می شود."

دیدگاه‌ها