کد خبر : 1685061 | 01 خرداد 1399 ساعت 13:40 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

چراغ سبز مدافع چلسی به اینتر و یوونتوس

امرسون، مدافع ایتالیایی چلسی که اینتر و یوونتوس خواهان جذبش هستند می‌گوید احتمال بازگشتش به ایتالیا در تابستان امسال وجود دارد.

چراغ سبز مدافع چلسی به اینتر و یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، امرسون پالمیری، مدافع ایتالیایی چلسی به دو تیم ایتالیایی که خواهان جذب او هستند، یعنی اینترمیلان و یوونتوس، چراغ سبز نشان داده و گفت بازگشتش به ایتالیا در تابستان پیش رو ممکن است.

 

1497911

 

امرسون که زاده برزیل است ولی تغییر تابعیت داده تا بتواند در تیم ملی ایتالیا بازی کند، در سال 2018 باشگاه رم را ترک کرده و راهی انگلیس شد. امرسون در فصل جاری نتوانست در تیم فرانک لمپارد جایگاه قابل توجهی بدست بیاورد. او از ماه ژانویه به این سو هرگز در ترکیب چلسی قرار نگرفته است.

 

امرسون که می‌داند دو تیم ایتالیایی اینترمیلان و یوونتوس خواهان جذبش هستند ضمن چراغ سبز نشان دادن به آنها گفت که پیش از گرفتن تصمیم نهایی، شرایط را به دقت بررسی خواهد کرد.

 

دفاع چپ ایتالیایی در این باره به اسکای ایتالیا گفت:" من در سری آ خیلی راضی بودم. به خصوص از فرهنگ ایتالیا که دلیل اصلی پذیرفتن تابعیت ایتالیایی من هم بود. بازگشت من به سری آ ممکن است اتفاق بیفتد ولی من در حال حاضر با چلسی قرارداد دارم و نمی‌توانم در تصمیم‌گیری عجله کنم".

 

1497913

 

امرسون در دوران حضورش در چلسی هم به عنوان بازیکن با سرمربی‌های امروز دو باشگاه اینتر و یوونتوس، آنتونیو کونته و ماتوریتزیو ساری کار کرده و از آنها شناخت کامل دارد.

 

 

 

دیدگاه‌ها