کد خبر : 1685062 | 01 خرداد 1399 ساعت 12:00 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

فابیو کاپلو:

انتقال به بارسلونا برای لائوتارو دشوار است

فابیو کاپلو مدعی شد ماندن در اینتر به سود لائوتارو مارتینز خواهد بود.

انتقال به بارسلونا برای لائوتارو دشوار است

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم 22 ساله و آرژانتینی اینتر تبدیل به مهم ترین هدف تابستانی بارسلونا شده و هواداران بارسا رویای بازی کردن لائوتارو مارتینز در کنار لیونل مسی را سر دارند. اما فابیو کاپلو ضمن تمجید از کیفیت این بازیکن، مدعی شد ممکن است لائوتارو مارتینز در نوکمپ نیمکت نشین لوییس سوارز شود و ماندن در اینتر به نفع او خواهد بود.

 

1491472

 

فابیو کاپلو گفت: "لائوتارو مارتینز بازیکن بسیار خوبی است. او همه چیز را دارد، کیفیت بالا، حرکات خیلی سریع و سرعت هنگام ضربه زدن به سمت دروازه، قدرت بالا در داخل محوطه جریمه. اما انتقال به بارسلونا و رقابت با لوییس سوارز برای لائوتارو بسیار دشوار خواهد بود و به نظر من بهتر است او فعلا در اینتر بماند.

 

درخشش ارلینگ هالند؟ او بازیکن قدرتمندی است که به خاطر فیزیک قوی و قد بلندی که دارد می تواند به خوبی حرکت کند و متوقف کردن این بازیکن کار آسانی نیست. ارلینگ هالند گلزن باکیفیتی است و اگرچه تکنیک خیلی بالایی ندارد، اما از سرعت خود به خوبی استفاده می کند. به نظر من به نفع ارلینگ هالند است که به لیگ برتر و تیمی مانند لیورپول نقل مکان کرده و آنجا کنار بازیکنانی چون محمد صلاح و سادیو مانه به میدان برود."

دیدگاه‌ها