کد خبر : 1685094 | 01 خرداد 1399 ساعت 16:30 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش دیلی میل

توافق لیورپول با نایکی؛ جشن قهرمانی با نیوبالانس

باشگاه لیورپول پس از توافق با نایکی و در صورت از سرگیری لیگ برتر، جشن قهرمانی خود را با پیراهن های فعلی با نشان نیوبالانس برگزار خواهد کرد.

توافق لیورپول با نایکی؛ جشن قهرمانی با نیوبالانس

به گزارش "ورزش سه"، دو ماه پیش بود که اعلام شد لیگ برتر انگلیس به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاده است. تمرینات لیورپول نیز مثل دیگر تیم های انگلیسی متوقف شد و یکی دو روزی است که دوباره از سر گرفته شده است.

 

کمتر کسی تصور می کرد که فصل 20-2019 به تعویق بیفتد اما شیوع کرونا چاره ای برای برگزارکنندگان لیگ برتر نگذاشت. هنوز در مورد تاریخ از سرگیری لیگ برتر تصمیمی گرفته نشده است ولی در صورت شروع دوباره بازی ها، لیورپول تنها به دو برد برای قهرمانی نیاز خواهد داشت.

اخیرا مدیر لیگ برتر انگلیس گفت که در نظر دارند برای لیورپول یک جشن قهرمانی ترتیب داده و جوردن هندرسون نیز به عنوان کاپیتان، جام را بالای سر ببرد. این اولین قهرمانی قرمزها در لیگ برتر است و آنها پس از 30 سال قهرمان انگلیس خواهند شد. از بخت بد، هواداران نمی توانند در این جشن شرکت کنند چرا که بازی ها بدون تماشاگر خواهد بود.

 

 

1497952

 

 

برای کمپانی نیوبالانس که در 5 سال گذشته تولید کننده البسه ورزشی لیورپول بود و از سال بعد جای خود را به نایکی خواهد داد، اهمیت بالایی داشت که هندرسون با پیراهنی که روی آن لوگوی نیوبالانس حک شده، جام قهرمانی را بالاس سر ببرد اما با توجه به اینکه 10 روز دیگر قرارداد آنها با لیورپول منقضی خواهد شد، این قضیه در هاله ای از ابهام قرار داشت. قرارداد نایکی با لیورپول نیز از اول ژوئن اعتبار پیدا می کند.

گفته می شد لیورپولی ها در صورت از سرگیری لیگ برتر، از پیراهن های جدید خود که نشان نایکی خواهند داشت، استفاده می کنند اما طبق ادعای دیلی میل، سران باشگاه با نایکی توفق کرده اند که در ادامه فصل، از پیراهن نیوبالانس استفاده کنند و به این ترتیب نیوبالانس پیراهن جشن قهرمانی قرمزها خواهد بود. استفاده از پیراهن نایکی هم به شروع فصل آینده موکول می شود.

 

 

1485137

 

 

اورتون و نیوکاسل هم که قراردادشان با پوما و آدیداس از 31 می منقضی می شود نیز قصد دارند راه لیورپول را در پیش بگیرند و تا پایان فصل، از پیراهن فعلی خود استفاده کنند.

5 باشگاه لیگ برتری از فصل بعد قطعا پیراهنی متفاوت با فصول گذشته خواهند داشت و 5 تیم دیگر نیز در جست و جوی اسپانسری جدید هستند.

قرارداد لیورپول با نیوبالانس 40 میلیون پوند ارزش داشت ولی قرارداد جدید با نایکی ارزشی 70 میلیون پوندی دارد.

 

 

Image result for LIVERPOOL NIKE

 

 

دیدگاه‌ها