کد خبر : 1685104 | 01 خرداد 1399 ساعت 17:41 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

حضور پرز با تجهیزات ایمنی در تمرین رئال (عکس)

فلورنتینو پرز رئیس رئال امروز در کمپ والدبباس حاضر شد و با بازیکنان و کادر فنی تیم های فوتبال و بسکتبال باشگاه دیدار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، تمرین امروز تیم های فوتبال و بسکتبال رئال مادرید یک میهمان ویژه داشت. فلورنتینو پرز رئیس باشگاه امروز در کمپ والدبباس حضور یافت و از نزدیک با کادر فنی و بازیکنان دیدار کرد.

پرز ماسک و دستکش پوشیده بود و فاصله اجتماعی نسبت به بازیکنان و کادر فنی را نیز رعایت کرد. او دقایقی هم با زین الیدن زیدان، سرخیو راموس و فیلیپه ریس کاپیتان های فوتبال و بسکتبال باشگاه صحبت کرد. زیدان و پرز البته در تمام روزهای گذشته با یکدیگر در ارتباط بوده اند.

چه در روزهای تمرین خانگی و چه از دوشنبه گذشته که تمرین در کمپ از سرگرفته شد ولی این اولین بار پس از چند ماه بود که پرز با زیزو و بازیکنان از نزدیک دیدار می کرد.

رئیس رئال ابتدا برای بازیکنان و کادر فنی و خانواده های شان آرزوی سلامتی در این روزهای سخت کرد و از آنها بابت مساعدت و همکاری سریع در راه کاهش دستمزدها نیز تشکری ویژه داشت. پرز در انتها به بازیکنان روحیه داد و برای شان در ادامه لالیگا(در صورت از سرگیری) ارزوی موفقیت کرد.

 

 

1497963

 

 

دیدگاه‌ها