کد خبر : 1685158 | 02 خرداد 1399 ساعت 09:25 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

ریوالدو: هالند می‌تواند مثل رونالدوی برزیلی بشود

ریوالدو، اسطوره فوتبال برزیل می‌گوید ارلینگ هلاند می‌تواند در لالیگا بدرخشد و به سطح دیگر اسطوره فوتبال این کشور، رونالدوی برزیلی برسد.

ریوالدو: هالند می‌تواند مثل رونالدوی برزیلی بشود

به گزارش "ورزش سه"، ریوالدو، اسطوره فوتبال برزیل با ستایش از ارلینگ هالند، پدیده جوان نروژی باشگاه بوروسیا دورتموند می‌گوید او در آینده با انتقالی بزرگ به یکی از بزرگترین تیمهای دنیا منتقل می‌شود. صحبتهای ریوالدو در حالی مطرح می‌شود که گفته می‌شود رئال مادرید با تمام قوا برای جذب این پدیده نروژی تلاش خواهد کرد.

 

1498079

 

ریوالدو که سالها در فوتبال باشگاهی اسپانیا با پیراهن بارسلونا درخشیده و آشنایی زیادی با لالیگا دارد می‌گوید هالند در لالیگا شکوفا خواهد شد و حتی می‌تواند به سطح ابرستار‌ه‌ای مثل رونالدوی برزیلی برسد.

 

اسطوره برزیلی در این باره گفت:" هالند بازیکن بزرگی است که فقط 19 سال سن دارد و در آینده می‌تواند حتی بهتر از این باشد و به یکی از بهترین مهاجمین دنیا تبدیل شود. او شخصیت بالایی دارد، بدون ترس بازی می‌کند و با آرامش کامل زمین را زیر نظر دارد. هالند بازیکنی در کلاس جهانی است که هنوز چیزهای زیادی برای یاد گرفتن دارد و طبیعی است که این همه باشگاه به دنبال او باشند".

 

ریوالدو در ادامه گفت:" برخی‌ها از همین حالا استیل هالند را با رونالدو نازاریو مقایسه می‌کنند. شکی نیست که شباهتهایی وجود دارد. هالند سریع و شجاع است و زیاد گل می‌زند ولی الان برای اینکه حکم کنیم او جانشین شایسته رونالدو خواهد شد هنوز زود است".

 

 

دیدگاه‌ها