کد خبر : 1685161 | 02 خرداد 1399 ساعت 10:00 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

حمله ایجنت نوبل به روزنامه‌نگاران فیک توییتری!

بعد از تمدید قرارداد مانوئل نویر با بایرن مونیخ، ایجنت الکساندر نوبل از تصمیم او برای پیوستن به بایرن دفاع کرد و گفت اینکه باعث اشتباه نوبل شده را به هیچ عنوان نمی‌پذیرد.

حمله ایجنت نوبل به روزنامه‌نگاران فیک توییتری!

به گزارش "ورزش سه"، تمدید قرارداد مانوئل نویر، سنگربان ملی‌پوش آلمانی با باشگاهش بایرن مونیخ در آلمان همچنان خبر ساز است و حاشیه می‌آفریند. البته در متن همه این حاشیه‌ها یک نفر قرار دارد: الکساندر نوبل. دروازه‌بان سابق شالکه که مدتی پیش با بایرن قرارداد امضا کرده و باید از شروع فصل آینده به باواریا منتقل شده و برای ایستادن درون دروازه با نویر رقابت کند.

 

1498088

 

حالا بسیاری از  رسانه‌های آلمانی می‌گویند با توجه به تمدید قرارداد نویر، نوبل در این ماجرا باخت بزرگی کرده ولی استفان بک، ایجنت نوبل که به توصیه‌های اشتباه به دروازه‌بان آلمانی محکوم شده این اتهام‌ها را رد کرد و حمله لفظی شدیداللحنی خطاب به روزنامه‌نگاران منتقد انجام داد.

حمله شدیداللحن ایجنت نوبل به خصوص خطاب به یک روزنامه‌نگار آلمانی بود که در توییتر خود نوشت:" تصمیم الکساندر نوبل برای پیوستن به بایرن مونیخ تصمیم خیلی بدی بود. ولی به هر حال ایجنت او توانست جیبش را حسابی پرپول کند".

 

ایجنت نوبل که از این توییت بسیار خشمگین بود در پاسخ نوشت:" روزنامه‌نگارانی که با هویت مخفی و به صورت فیک توییت می‌زنند واقعا رقت‌انگیز هستند. تعدادشان هم حالا زیاد شده و این مشکل‌ساز است. یک نفر می‌تواند درباره انتقال الکساندر نوبل نظر بدهد و بگوید درست یا غلط بوده. ما تا یکی دو سال دیگر خواهیم دید که حق با چه کسی بوده است. اما مطرح کردن اتهام‌های دروغ دیگر به نظر من از بزدل بودن و حماقت سرچشمه می‌گیرد".

 

 

 

دیدگاه‌ها