کد خبر : 1685212 | 02 خرداد 1399 ساعت 15:18 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با مووی استار

راکیتیچ: همه گل های سویا را جشن می گیرم!

ایوان راکیتیچ ستاره کروات بارسلونا زمانی کاپیتان سویا بود و هنوز دلبستگی های زیادی به این باشگاه دارد.

راکیتیچ: همه گل های سویا را جشن می گیرم!

به گزارش "ورزش سه"، ایوان راکیتیچ بین سال های 2011 تا 2014 برای سویا بازی می کرد و به عنوان کاپیتان جام قهرمانی لیگ اروپا را نیز بالای سر برد. او اما تابستان 2014 با رقم 20 میلیون یورو به بارسلونا پیوست و در حالی که قراردادش در پایان فصل آینده به اتمام می رسد، شایعات زیادی در مورد بازگشتش به سویا شنیده می شود.

راکیتیچ همواره از عشق و علاقه اش به سویا سخن گفته و با توجه به اینکه همسرش نیز اهل سویاست، تمایل زیادی برای بازگشت به این باشگاه دارد.

 

 

1498138

 

 

ستاره کروات اخیرا گفت که دوست دارد خودش در مورد آینده تصمیم بگیرد و نمی خواهد با هیچ بازیکنی معاوضه شود. می گویند او قصد دارد تا پایان فصل بعد در بارسا بماند تا به عنوان بازیکن آزاد به سویا برگردد چرا که می داند سویا توان مالی برای جذب او را ندارد.

 

راکیتیچ در مصاحبه با مووی استار و در مورد احتمال بازگشت به سویا گفت:« بارها گفته ام که از بازگشت به سویا خوشحال خواهم شد. من همواره هوادار سویا هستم و انگار هنوز برای این باشگاه بازی می کنم. شاید باور نکنید ولی من تمام گل های سویا را جشن می گیرم. اگر میسر باشد، دوست دارم به سویا برگردم ولی باید ببینیم چه خواهد شد. نمی توانم در مورد آینده هیچ تضمینی بدهم.»

 

راکیتیچ دوست دارد وارث پیراهن شماره 10 خوزه آنتونیو ریس فقید در سویا شود:« اگر امکانش باشد، یک اتفاق استثنایی برای من خواهد بود. پوشیدن پیراهن 10 ریس برای من یک افتخار ارزشمند است.»

 

 

1498139

 

 

دیدگاه‌ها