کد خبر : 1685220 | 02 خرداد 1399 ساعت 15:50 | 40.5K بازدید | 0 دیدگاه

شوک به فوتبال فرانسه؛ مرگ ناگهانی مدافع سابق PSG

جردن دیاکیسه، مدافع ۲۵ ساله پاری سن ژرمن ‌به دلیل نامشخصی فوت شد.

شوک به فوتبال فرانسه؛ مرگ ناگهانی مدافع سابق PSG

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال فرانسه امروز با خبر شوکه کننده مرگ بازیکن سابق تیم ملی جوانان این کشور روبرو شد. جوردن دیاکیسه در سن 24 سالگی و در پاریس جان خود را از دست داد.

 

 

1498148

 

 

آس فوریانی باشگاه جدید این بازیکن، امروز در توئیتر، خبر ناگوار را اعلام کرد:« با نهایت تاسف و تاثر اعلام می کنیم که جوردن دیاکیسه شب گذشته در پاریس جان خود را دز دست داده است. او جولای سال پیش به جمع ما اضافه شد و به سرعت تبدیل به بازیکنی محبوب در میان هم تیمی هایش شد. اینجا همگی ما در غم از دست دادن او سوگواریم.»

 

دیاکیسه محصول آکادمی فوتبال پی اس جی است و تا 2017 برای این باشگاه در سطح جوانان بازی می کرد. او مدافع راست بود و یک بازیکن همیشه ثابت در تیم جوانان پی اس جی محسوب می شد. او سابقه بازی در تیم ملی جوانان فرانسه را هم داشت.

 

 

1498147

 

 

دیاکیسه تابستان 2017 راهی فوتبال سوئیس شد و سپس به فوتبال کرواسی رفت تا پیراهن باشگاه "ان کا رودس" را به تن کند. او از سال گذشته نیز برای آس فوریانی در دسته سوم فوتبال فرانسه بازی می کرد.

دیاکیسه هم نسل بازیکنانی چون توماس لمار و کیمپمبه است و در فصل 14-2013 برای پی اس جی در لیگ قهرمانان جوانان اروپا بازی های خوبی ارائه داد. او در آن تیم، همبازی کینگزلی کومان و کوین آگوستین بود.

 

 

 

دیدگاه‌ها