کد خبر : 1685230 | 02 خرداد 1399 ساعت 16:20 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

کاماچو: ستاره های رئال فلورنتینو را بلعیدند

خوزه آنتونیو کاماچو سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا و رئال از دلیل دوران ناموفقش روی نیمکت رئال و نیز استعفای فلورنتینو پرز در سال 2006 صحبت کرد.

کاماچو: ستاره های رئال فلورنتینو را بلعیدند

به گزارش "ورزش سه"، خوزه آنتونیو کاماچو کاپیتان رئال در دهه 70 و 80 میلادی دو مقطع هدایت این باشگاه را برعهده گرفت که به سرانجام نرسید. بار اول فصل 99-1998 بود که لورنزو سانز رئیس وقت رئال، کاماچو را به عنوان سرمربی منصوب کرد ولی او حتی به پیش فصل هم نرسید و استعفا کرد.

بار دوم فصل 05-2004، کاماچو از سوی فلورنتینو پرز جانشین کارلوس کی روش شد ولی پس از گذشت سه هفته از لالیگا، این بار هم استعفا کرد.

 

 

1498152

 

 

کاماچو در مصاحبه با "ولویسا تی"، و در مورد دوران حضورش ناموفق روی نیمکت رئال گفت:« در مقطع اول، لورنز سانز رئیس باشگاه و نیز "پیری"، مدیر ورزشی باشگاه، به من اعتقاد کامل داشتند اما اونیه وا که در واقع بخش ورزشی باشگاه تحت سیطره او بود، به من اعتقاد کافی را نداشت. متوجه شدم که وقتی از مشکلات تیم صحبت می کنم، او به من توجه کافی را ندارد. در ایبیسا بودم و پس از گفت و گو با اونیه وا دیدم که تفاهمی باهم نداریم و بهترین راه قطع همکاری بود. به سانز گفتم که شرایط برای کار من مهیا نیست و می خواهم جدا شوم.»

 

 

1498151

 

 

کاماچو ادامه داد:« در مقطع دوم، زمانی هدایت رئال را قبول کردم که تیم یک فصل ناموفق را با کی روش پشت سر گذاشته بود ولی پرز به من اطمینان کافی را داشت. از بنفیکا راهی رئال شدم و تیمی در اختیارم قرار گرفت که بیشتر بازیکنانش اشباع شده بودند.

چند فاتح توپ طلا در تیم بودند ولی به گونه ای تمرین می کردند، انگار نزدیک به بازنشستگی شان است. کمی که گذشت، متوجه شدم با آن تیم نمی توانم پاسخ توقعات که کسب عناوین قهرمانی بود را بدهم.در رئال که بازی می کنید، باید همه توان تان را بگذارید؛ مثل کریس رونالدو که برنده توپ طلا شده بود ولی در رئال مادرید خودش را به سطحی غیر قابل دسترس رساند و رئال نیز همراه او پیشرفت کرد. من به بازیکنی مثل کریستیانو در تیمم نیاز داشتم. به پرز گفتم که با این تیم به جایی نمی رسیم. یک سال بعد خود پرز هم استعفا کرد چرا که می دید بازیکنان در حال بلعیدن او هستند.»

 

دیدگاه‌ها