کد خبر : 1685262 | 02 خرداد 1399 ساعت 19:15 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

هانسی فلیک: بایرن می توانست 5 تا از فرانکفورت نخورد

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ به تمجید از رقیب این هفنه تیمش پرداخت.

هانسی فلیک: بایرن می توانست 5 تا از فرانکفورت نخورد

به گزارش "ورزش سه"، چند روز مانده به نبرد بزرگ برابر دورتموند، بایرن مونیخ فردا در دیداری مهم در خانه پذیرای فرانکفورت است. هانسی فلیک در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شده و در مورد شرایط تیمش صحبت کرد.

 

دیدار برابر فرانکفورت: "ما برای همه بازی ها آماده می شویم و تجزیه و تحلیل زیادی داشته ایم. فرانکفورت با تحرک و شور بسیار زیادی بازی می کند. من بسیاری از بازی های فرانکفورت را تماشا کرده ام و واقعا سبک بازی آنها را دوست داشتم. صرف نظر از آخرین نتایج، ما انتظار داریم مقابل تیمی بازی کنیم که خواهان بازگشت به مسیر موفقیت است."

 

1483377

 

آینده ژروم بواتنگ: "او یک سال دیگر قرارداد دارد و تصمیم گیری با خود است. بواتنک یک بار دیگر نشان داده که می تواند در سطح بالایی بازی کند. او از نظر جسمانی در شرایطی مناسب است و شرایط را ایجاد کرده تا جایگاهی ثابت در ترکیب بایرن داشته باشد. من دوست دارم با بواتنگ کار کنم و او واقعا خوب عمل می کند."

 

شرایط نیکلاس سوله: "ما نمی خواهیم در مورد عجله کنیم. سوله ابراز امیدواری کرده یک بار دیگر این فصل بازی کند و باید ببینیم جه اتفاقاتی رخ خواهد داد."

 

شکست 1-5 دور رفت مقابل فرانکفورت: "این یک شکست تلخ برای همه ما بود. تا کارت قرمز و پایان نیمه اول، من این احساس را داشتم که می توانستیم متفاوت عمل کنیم. فرانکفورت با تحرک فراوان بر ما غلبه کرد. این یک بازی متفاوت است و همه چیز دوباره از صفر شروع می شود."

دیدگاه‌ها