کد خبر : 1685321 | 03 خرداد 1399 ساعت 11:07 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

معامله سیتی – بارسا؛ سمدو شاگرد پپ می‌شود

موندو دپورتیوو مدعی است نلسون سمدو وینگر بارسلونا در معامله‌ای بین دو باشگاه منچسترسیتی و بارسا راهی منچستر شده و ژائو کانسلو به جای او راهی نوکمپ می‌شود.

معامله سیتی – بارسا؛ سمدو شاگرد پپ می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌های اخیر روزی نیست که شایعه‌ای درباره آینده نلسون سمدو وینگر بارسلونا مطرح نشود. در آخرین نمونه، روزنامه کاتالان موندو دپورتیوو امروز مدعی شد احتمال معاوضه سمدو با ژائو کانسلو بازیکن منچسترسیتی بیش از سایر گزینه‌ها است و او احتمالا راهی سیتی می‌شود تا کانسلو در عوض به بارسلونا ملحق شود.

 

1498261

 

ژائو کانسلو، مدافع پرتغالی تابستان گذشته به منچسترسیتی پیوست. او در یک قرارداد معاوضه بین سیتی و یوونتوس راهی منچستر شد تا دانیلو به جای او راه تورین را در پیش گیرد. البته سیتی برای خرید او مبلغ 30 میلیون یورو هم به یوونتوس پرداخت کرد.

 

با اینحال کانسلو نتواست در طول فصل اعتماد پپ را جلب کرده و به بازیکن فیکس تبدیل شود. او تنها یازده بار در لیگ برتر به میدان رفت و گواردیولا کایل واکر را به او ترجیح می‌داد. موندو دپورتیوو می‌گوید کانسلو دو سال بعد از ترک والنسیا حالا بار دیگر در آستانه بازگشت به لالیگا قرار دارد و مقصد احتمالی‌اش بارسلونا است. او قرار است با نلسون سمدو بازیکن این تیم معاوضه شود.

 

1498260

 

در هفته‌های اخیر از پاری سن ژرمن، یوونتوس و اینتر به عنوان تیمهای خواهان نلسون سمدو اسم برده شده ولی موندو می‌گوید بارسلونا ترجیح می‌دهد او را به سیتی واگذار کند چرا که به جذب کانسلو علاقه دارد.

 

از قرارداد کانسلو با منچسترسیتی پنج سال باقی مانده ولی قرارداد نلسون سمدو با بارسلونا در سال 2022 به پایان می‌رسد.

 

 

دیدگاه‌ها