کد خبر : 1689683 | 25 خرداد 1399 ساعت 20:10 | 11.5K بازدید | 1 دیدگاه

تلاش نافرجام بارسا برای فروش مدافع پرتغالی

به نظر می رسد بارسلونا قصد دارد هر طور که شده مدافع پرتغالی خود یعنی نلسون سمدو را به فروش برساند اما فعلاً در این امر ناکام بوده است.

تلاش نافرجام بارسا برای فروش مدافع پرتغالی

به گزارش "ورزش سه"، مارکا ادعا می کند باشگاه بارسلونا قصد دارد هر طور که شده در نقل و انتقالات پیش رو مدافع پرتغالی خود یعنی نلسون سمدو را به فروش برساند. با این حال بر اساس ادعای این منبع اسپانیایی، باشگاه کاتالانی هنوز نتوانسته با تیم دیگری در این رابطه به توافق برسد.

 

بارسلونا امیدوار بود که بتواند نلسون سمدو را به عنوان بخشی از قرارداد انتقال میرالم پیانیچ به نوکمپ، راهی یوونتوس کند. با این وجود باشگاه ایتالیایی حاضر نشد که زیر بار دستمزد بالای این مدافع پرتغالی برود. از طرفی باشگاه منچسترسیتی نیز پیشنهاد معاوضه ژائو کانسلو با نلسون سمدو را رد کرده بود.

 

 

1501194

 

 

به نظر می رسد گزینه نهایی بلوگرانا برای فروش سمدو، یک باشگاه ایتالیایی دیگر یعنی اینتر خواهد بود. بارسا قصد دارد از سمدو به منظور بخشی از قرارداد انتقال لائوتارو مارتینز به نوکمپ استفاده کند؛ موضوعی که در صورت قبول از سوی نراتزوری، می‌تواند علاوه بر رهایی بارسا از مدافع پرتغالی، قیمت 111 میلیون یورویی لائوتارو را هم کاهش دهد. این در حالی است که البته گفته می شود نراتزوری هم در این زمینه با بارسا به توافق نرسیده است.

دیدگاه‌ها