کد خبر : 1685326 | 03 خرداد 1399 ساعت 11:20 | 34.3K بازدید | 0 دیدگاه

دستگیری همسر ستاره آرسنال با اسلحه شوکر قاچاق

برای شوهرم قمه کشیدند، من هم شوکر خریدم!

همسر سئاد کولاسیناچ، ستاره بوسنیایی آرسنال می‌گوید در تلاش برای وارد کردن یک اسلحه شوکر به انگلیس دستگیر شده.

برای شوهرم قمه کشیدند، من هم شوکر خریدم!

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند بلا کولاسیناچ، همسر سئاد کولاسیناچ، ستاره بوسنیایی آرسنال در حالیکه سعی داشته یک اسلحه شوکر به انگلیس وارد کند دستگیر شده است. همسر کولاسیناچ اعلام کرده هدفش از این کار محافظت از خودش و خانواده‌اش بوده. یک سال پیش سئاد کولاسیناچ در شهر لندن با حمله گروهی از سارقین اتوموبیل مواجه شد که قمه به دست او را تهدید کرده بودند.

 

1498268

 

روزنامه سان گزارش داد بلاکولاسیناچ در حالی که قصد داشته یک اسلحه شوکر را به خاک بریتانیا وارد کند گیر افتاده. همسر ستاره آرسنال به مامورین گفته که با توجه به اتفاقی که سال گذشته برای همسرش افتاده او مجبور است برای محافظت از خودش و خانواده‌اش تمهیدات لازم را رعایت کند. سال گذشته در ماه‌های تابستان بود که کولاسیناچ و هم‌تیمی‌اش مسوت اوزیل با حمله گروهی سارق اتوموبیل مواجه شدند که درحالیکه چاقو و قمه به دست داشتند آنها را تهدید و تعقیب کردند.

 

بعد از حمله سال گذشته که در روز روشن و در شهر لندن اتفاق افتاد، همسر کولاسیناچ که به شدت ترسیده و نگران بود انگلیس را ترک کرده و راهی آلمان شد.

 

1498269

 

بلا کولاسیناچ گفته در آلمان مجوز قانونی برای حمله اسلحه شوکر را دارد و نمی‌دانسته که این مجوز در انگلیس بی‌اعتبار است. سان می‌گوید اسلحه شوکر در چمدان خانم کولاسیناچ پیدا شده. او در فرودگاه بیگین‌هیل لندن از هواپیمایی خصوصی که از مبدا فرانکفورت به لندن پرواز کرده بوده پیاده شده و پلیس مرزبانی، این اسلحه شوکر را در چمدان او پیدا کرده است.

 

بر اساس گزارش‌ها، بعد از پیدا شدن اسلحه شوکر، بلا کولاسیناچ به گریه افتاده و گفته هدفش از حمل آن صرفا دفاع از خود بوده. قاچاق اسلحه غیرقانونی به انگلیس می‌تواند مجازاتی تا حد شش ماه حبس داشته باشد.

 

1498265

 

یکی از منابع آگاه به روزنامه سان گفت:" این ماجرا ناشی از یک سوتفاهم بوده. اسلحه شوکر در چمدان خانم کولاسیناچ بوده و باتری نداشته. ایشان ایمیل‌هایی به پلیس مرزبانی ارائه کرد که نشان می‌داد او قبل از پرواز از شرکت هوایی پرسیده بود که آیا حمل شوکر در هواپیما قانونی است یا نه. متاسفانه زمانی که ایشان سوار هواپیما شده بود و موبایلش خاموش بود برای او ایمیلی می‌اید که توضیح داده نمی‌تواند اسلحه شوکر را با خود به بریتانیا ببرد".

 

 

دیدگاه‌ها