کد خبر : 1685338 | 03 خرداد 1399 ساعت 12:20 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

مصاحبه سرمربی دورتموند در آستانه بازی ولفسبورگ

لوسین فاوره سرمربی دورتموند در آستانه دیدار امروز تیمش مقابل ولفسبورگ از آمادگی جیووانی رینا، پدیده جدید این تیم خبر داد.

مصاحبه سرمربی دورتموند در آستانه بازی ولفسبورگ

به گزارش "ورزش سه"، جیووانی رینا پدیده جوان دورتموند جدیدترین استعداد درخشانی است که این باشگاه آلمانی به دنیای فوتبال معرفی کرده. رینا البته هفته پیش، قبل از شروع دربی روهر بین دورتموند و شالکه در جریان گرم کردن پیش از بازی مصدوم شده و هوادارانش را نگران کرده بود. ولی لوسین فاوره سرمربی دورتموند در مصاحبه مطبوعاتی پیش از دیدار امروز دورتموند مقابل ولفسبورگ گفت رینا سلامتی خود را بدست آورده و در این بازی به میدان خواهد رفت.

 

1498278

 

جیووانی رینای 17ساله هفته گذشته در شروع مجدد بوندس‌لیگا، قرار بود اولین بازی رسمی خود به عنوان بازیکن فیکس را برای این تیم در مقابل شالکه انجام دهد ولی در گرم کردن پیش از بازی مصدوم شد. این ملی‌پوش آمریکایی در طول فصل جاری درخشش عجیبی نشان داده و به تیم بزرگسالان دورتموند راه پیدا کرده.

 

فاوره در پاسخ به این سوال که آیا رینا امروز هم در لیست بازیکنان فیکس او قرار دارد گفت:" باید ببینیم. رینا فقط دیروز تمرین کرده و تمرین دیروز ما یک تمرین سبک بود".

 

1498280

 

سرمربی دورتموند در ادامه با اشاره به اینکه بعد از دو ماه وقفه، مصدومیت‌ها می‌تواند عاملی مهم و نگران‌کننده باشد گفت:" این خطرناک است. ما مثل حالت عادی تمرین نمی‌کنیم. یک تیم باید از چهار پنج روز مانده به یک مسابقه رسمی تمرینات خاصی انجام دهد".

دورتموند در بازی امروز شاهد حضور دوباره امره جان در ترکیب خواهد بود ولی فاوره میگوید اکسل ویتسل به این بازی نخواهد رسید. او در این باره گفت:" ویتسل بدون شک در این بازی نیست. جان دیروز تمرین نرمی با تیم انجام داد و امروز هم با ما تمرین خواهد کرد".

 

 

دیدگاه‌ها