کد خبر : 1685342 | 03 خرداد 1399 ساعت 12:35 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

ستین و پاسخ به دو سوال بزرگ نقل و انتقالاتی بارسا

کیکه ستین، سرمربی بارسلونا به احتمال جذب لائوتارو مارتینز و فروش آرتور ملو واکنش جالبی نشان داد.

ستین و پاسخ به دو سوال بزرگ نقل و انتقالاتی بارسا

به گزارش "ورزش سه"، مدت‌هاست که بحث حضور لائوتارو مارتینز در بارسلونا بسیار داغ دنبال می‌شود. گفته می شود که باشگاه کاتالانی قصد دارد هر طور که شده این بازیکن را به نوکمپ منتقل کنند اما با این حال اینتر تنها با دریافت مبلغ بند آزادسازی لائوتارو یعنی ۱۱۱ میلیون یورو راضی به فروش این بازیکن خواهد شد. این در حالی است که بارسا در ماه‌های اخیر تلاش کرده با با پیشنهادهایی برای معاوضه قیمت ستاره آرژانتین را کاهش دهد.

 

 

1494604

 

 

سرمربی بارسا اما حالا در مصاحبه ای به احتمال حضور لائوتارو مارتینز در تیمش واکنش نشان داده است. کیکه ستین در این باره گفت: " برای همه واضح است که تنها چهار یا پنج بازیکن فوق العاده در پست لائوتارو وجود دارد. همچنین هر کدام از آنها فاکتورهای لازم برای بازی در بارسلونا را دارا هستند. او بازیکنی است که می‌تواند در تیم عملکرد خوبی داشته باشد همانطور که این چند بازیکن دیگر هم می‌توانند در سطح او باشند."

 

با وجود شایعاتی که درباره احتمال جدایی آرتور ملو و معاوضه این بازیکن با میرالم پیانیچ وجود داشته اما خود این بازیکن برزیلی اخیراً اظهار داشت که علاقه‌ای به ترک بارسلونا ندارد. کیکه ستین در این‌باره نیز گفت: "اگر او چنین چیزی گفته پس من واقعاً دیگر صحبتی ندارم. من تنها روی چیزهایی که پیش روی ما وجود دارد تمرکز کرده ام. من به همه بازیکنانم احتیاج دارم چرا که راه بسیار طولانی است و ما نمی‌توانیم درباره این چیزها گمانه‌زنی کنیم. امیدوارم هر کسی که در ترکیب ۱۱ نفره اصلی قرار می گیرد بهترین عملکرد خود را ارائه دهد."

 

 

 

1492293

دیدگاه‌ها