کد خبر : 1685354 | 03 خرداد 1399 ساعت 13:34 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

بنجامین مندی:

نمی‌توانیم از همین حالا رئال را حذف شده بدانیم

بنجامین مندی، مدافع چپ منچسترسیتی، معتقد است که تیمش نباید به دلیل پیروزی در خانه رئال مادرید در یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ، صعودش به مرحله بعد را قطعی بداند.

نمی‌توانیم از همین حالا رئال را حذف شده بدانیم

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا موفق شدند در دیدار رفت مرحله یک هشم نهایی لیگ قهرمانان در سانتیاگو برنابئو رئال مادرید را 2-1 شکست بدهند تا این امیدواری به وجود بیاید که بتوانند برای اولین بار فاتح این رقابت ها شوند.

دیدار برگشت به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد اما یوفا در تلاش است تا این رقابت ها را در ماه آگوست برگزار کند. مندی مطمئن است که در صورت شیوع مجدد رقابت ها، هم تیمی هایش کاملا آماده خواهند بود.

او به خبرنگاران گفت:" من می دانم که بازیکنان ما به این خاطر که در دیدار رفت پیروز شده این، به این معنی نیست که کار تمام است و صعود کرده ایم. این کاری نیست که هر روز انجام بدهید که به برنابئو بروید و چنان بازی ای به نمایش بگذارید.

ما این فرصت را داریم که تا جایی که می توانیم در این رقابت ها پیش برویم؛ بنابراین همه باید بیدار شوند، کار کنند، روی هدف تمرکز کنند تا برای زمانی که اعلام می شود، آماده باشیم. ما هنوز فاتح چمپیونزلیگ نشده ایم؛ بنابراین کسب این جام یک رویاست."

 

1328693

 

مندی به دلیل مصدومیت زانو، بخش زیادی از دو فصل اخیر را از دست داد و به همین دلیل، بسیار منتظر است تا هرچه زودتر بازی ها از سر گرفته شود. او که با شروع تمرینات سیتی، از چند روز قبل به کمپ اتحاد برگشت، در این مورد گفت:" نمی توانم صبر کنم. ما تنها منتظر چراغ سبز هستیم. ما هر جا می بینیم که می گویند باید در این تاریخ شروع کنیم یا آن تاریخ. حالا من منتظرم تا کادر فنی به ما پیامک بدهد که در این زمان بازی های شروع می شود و این باعث خوشحالی ما خواهد شد.

البته می دانم که آنها می خواهند برای بازگشت ما، همه شرایط را در نظر بگیرند. اینطور نیست که فقط بگویند بروید بازی کنید. آنها همه چیز را چک خواهند کرد و فکر می کنم به همین دلیل است که این کار زمان برد."

دیدگاه‌ها