کد خبر : 1685390 | 03 خرداد 1399 ساعت 16:57 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

رودریگو:

سخت تمرین می کنیم تا رئال قهرمان شود

ستاره جوان برزیلی رئال از انگیزه های بالای خود و هم تیمی هایش برای قهرمانی لالیگا حرف زد.

 سخت تمرین می کنیم تا رئال قهرمان شود

به گزارش "ورزش سه"، رودریگو گوئس تابستان گذشته به رئال مادرید پیوست و پس از یک مقطع بازی برای تیم دوم باشگاه، توانست به تیم اول راه یافته و در اولین حضورش در میدان برای رئال موفق به گلزنی هم شد.

او به خصوص با هت تریک در لیگ قهرمانان برابر گالاتاسرای، نام خود را بر سر زبان ها انداخت و برای مدتی بازیکن ثابت رئال نیز بود ولی در شش بازی آخر رئال قبل از تعطیلی فوتبال، او حتی در فهرست 18 نفره نیز قرار نمی گرفت.

 

 

1498314

 

 

رودریگو هم مثل دیگر بازیکنان رئال مدتی است به تمرینات بازگشته و در انتظار مشخص شدن وضعیت برگزاری لالیگاست.

او در این رابطه به رئال مادرید تی وی گفت:« در دوران قرنطینه طبق دستورات مربیان در خانه تمرین می کردم و هر چه از من خواستند را انجام دادم. می دانیم که لالیگا ادامه پیدا خواهد کرد و هواداران نیز به این قضیه واقفند. به سختی و به بهترین شکل در حال تمرین کردن هستیم تا قهرمان لالیگا شویم. می خواهیم وقتی بازی ها از سر گرفته شوند، در بهترین فرم بدنی باشیم.»

 

رودریگو ادامه داد:« خوشحالم که بار دیگر روی چمن تمرین می کنیم. در هفته اول، تمرینات انفرادی بود ولی مدتی است که تمرینات گروهی و کار با توپ را انجام می دهیم. قدم به قدم به فرم سابق بر می گردیم و از لحاظ ذهنی وضعیت تیم عالی است. باید به همین روال ادامه دهیم.»

 

 

1488382

دیدگاه‌ها