کد خبر : 1685408 | 03 خرداد 1399 ساعت 18:23 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

روگانی:

با شنیدن خبر ابتلا به کرونا وحشت کردم

مدافع جوان یوونتوس پس از مدتی درگیری با بیماری کرونا حالا به طور کامل بهبود پیدا کرده است.

با شنیدن خبر ابتلا به کرونا وحشت کردم

به گزارش "ورزش سه"، دنیله روگانی یکی از اولین بازیکنانی بود که در دنیای فوتبال به ویروس کرونا مبتلا شد. این مدافع جوان ایتالیایی که چند هفته در قرنطینه به سر می برد و در این مدت در حال تماشای فیلم و سریال بود. او پس از بهبودی کامل این روزها در تمرینات یوونتوس حضور دارد.

 

 

1498364

 

 

روگانی در مصاحبه با اسکای اسپورتس گفت:« حالم خیلی خوب است و روحیه خوبی دارم. یک ماه عجیب را پشت سر گذاشتم اما مهم این بود که همه چیز خوب پیش رفت و خودم را خوش شانس می دانم. وقتی خبر ابتلایم را شنیدم، ترس وجودم را فرا گرفت. نگران بودم که بیماری را به زوجم که باردار بود، منتقل کرده باشم. برای این که از دیگران دور باشم، خیلی سریع برای قرنطینه به کونتیناسا رفتم و این بهترین و صحیح ترین تصمیم ممکن بود. باید از پزشکان تشکر کنم که با مهارت و حرفه ای گری خود به ما آرامش دادند.قطعا خروج از این شرایط به من و نامزدم یک نیروی مضاعف و یک انرژی مثبت داد.»

 

این مدافع 26 ساله در مورد ادامه فصل با یوونتوس گفت:« بوندسلیگا را دیدم و عجیب بود که استادیوم ها را بدون تماشاگر ببینیم و بازیکنان درون نیمکت از هم جدا باشند اما به نظر می رسد این تنها راه درست برای شروع دوباره مسابقات در امن ترین شرایط ممکن است. هدفم این است که به تیم کمک کنم. اگر بخواهیم دوباره از نو شروع کنیم، بای ها خیلی به هم نزدیک خواهند بود و باید همه آماده کمک به تیم باشیم.»

دیدگاه‌ها