کد خبر : 1685416 | 03 خرداد 1399 ساعت 18:53 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز تمرین پرسپولیس در سه سه گروه مختلف

سرخپوشان پایتخت تمرینات خود را در سه گروه مختلف آغاز کردند.

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۶ تمرین خود را بعد از دو ماه و ۸ روز تعطیلی در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد. این در حالی است که قرمزها تست کرونا را هفته گذشته پشت سر گذاشتند و حالا با خیال راحت دور هم جمع شدند.

 

امروز و پیش از آغاز تمرین، مسئولان ورزشگاه شهید کاظمی این استادیوم را استریلیزه کردن و بازیکنان نیز با عبور از تونل ضدعفونی، آماده آغاز اولین تمرین در سال ۹۹ شدند.

 

نکته مهم این که بازیکنان در سه دسته مختلف تمرین را شروع کردند و زیر نظر کادرفنی، تست های آمادگی جسمانی را پشت سر گذاشتند.

 

1498370

 

نکته مهم این که کریم باقری نیز در تمرین امروز حاضر بود.

 

بازیکنان گروه اول متشکل از؛ کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، مهدی شیری، امید عالیشاه، شجاع خلیل زاده، سعید حسین پور، آریا برزگر و امیرحسین بیات بودند که از ساعت 16 در زمین حضور پیدا کردند تا برنامه‌های در نظر گرفته شده از سوی کادر فنی را اجرا کنند.

 

به همین ترتیب؛ حسین کنعانی زادگان، محمد نادری، مهدی عبدی، محمد انصاری، مهدی ترابی، امیر روستایی و ساسان زمانه گروه دوم را تشکیل می‌دادند که از ساعت 16 و 30 دقیقه وراد زمین شدند و سید جلال حسینی، علیرضا بیرانوند ، وحید امیری، سیامک نعمتی، محسن ربیع خواه، علی علیپور و احسان حسینی گروه سوم را تشکیل ‌دادند.

 

1498371

دیدگاه‌ها