کد خبر : 1685465 | 04 خرداد 1399 ساعت 09:20 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس باشگاه لیون

تصمیم فرانسه برای تعطیلی لیگ، احمقانه بود!

رئیس باشگاه فرانسوی لیون با انتقاد تند از مقامات فوتبال این کشور درباره تعطیلی لیگ‌1 درحالیکه سایر لیگهای اروپایی در حال آغاز شدن هستند، از آن به عنوان تصمیمی احمقانه یاد کرد.

تصمیم فرانسه برای تعطیلی لیگ، احمقانه بود!

به گزارش "ورزش سه"، ژان میشل اولاس، رئیس باشگاه فرانسوی لیون با انتقادی شدیداللحن از مقامات فوتبال فرانسه درباره تعطیلی لیگ1 این کشور، با اعلام اینکه همه لیگهای بزرگ اروپایی در حال آغاز شدن هستند ولی فوتبال در فرانسه تعطل شده، از این تصمیم با عنوان تصمیمی احمقانه یاد کرد.

 

1498441

 

ماه گذشته میلادی، فرانسه اعلام کرد به دلیل بحران اپیدمی کرونا، فصل رقابتهای لیگ1 این کشور را تعطیل می‌کند. لوشامپیونا در بین 5 لیگ بزرگ اروپایی تنها لیگی است که چنین تصمیمی گرفته. بوندس‌لیگا بعد از آن دوباره شروع به کار کرده، لالیگا تاریخ مشخصی برای این کار اعلام کرده و لیگ برتر و سری آ هم اعلام کرده‌اند که مصمم به از سر گیری مسابقات‌شان هستند.

 

اولاس در گفتگو با اکیپ در این باره گفت:" در واقع در دیداری که مقامات فوتبال فرانسه با یوفا داشتند به آنها گفته شده بود که صبر پیشه کنند. ولی تصمیمی که آنها در نهایت گرفتند خیلی احمقانه بود. ببخشید که چنین حرفی می‌زنم ولی این عین واقعیت است".

 

رئیس باشگاه لیون با اشاره به اینکه وضعیت کرونا در اسپانیا بدتر از فرانسه است ولی قرار است لیگ این کشور برگزار شود گفت:" این واقعا پاردوکس است که کشوری مثل اسپانیا که اپیدمی تاثیر به مراتب شدیدتری بر آن داشته توانسته راه‌حلی برای این موضوع پیدا کند ولی ما تصمیم گرفتیم فوتبال را به کل تعطیل کنیم".

 

 

دیدگاه‌ها