کد خبر : 1685476 | 04 خرداد 1399 ساعت 10:49 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

هاورتس حالا جوان اول فوتبال آلمان است

بایرن لورکوزن با درخشش دوباره پدیده جوانش کای هاورتس و دبل او موفق شد مونشن‌گلادباخ را شکست داده و به جای این تیم در رتبه سوم بوندس‌لیگا بایستد.

هاورتس حالا جوان اول فوتبال آلمان است

به گزارش "ورزش سه"، بایر لورکوزن دیروز در یکی از مهمترین بازی‌های این هفته بوندس‌لیگا در خانه مونشن‌گلادباخ به مصاف این تیم رفت. گلادباخ که حتی با یک تساوی جایگاه سوم جدولی‌اش را تثبیت می‌کرد در خانه خود در مقابل لورکوزن مقهور درخشش پدیده 20ساله این تیم کای هاورتس شد. هاورتس در این بازی دو گل برای لورکوزن به ثمر رساند تا نقش اول را در پیروزی 3-1 تیمش بازی کند.

 

1498459

 

نکته جالب اینجا است که این دومین دبل پشت سر هم هاورتس در دو هفته اخیر است. او هفته قبل هم در جریان پیروزی 4-1 لورکوزن مقابل وردربرمن موفق به دبل شده بود. هاورتس که تقریبا همه می‌دانند به زودی به یک تیم بزرگ نقل مکان خواهد کرد در این فصل بوندس‌لیگا 10 گل به ثمر رسانده که 8 تای آنها از بعد از سال نوی میلادی زده شده.

 

با پیروزی دیشب به لطف درخشش هاورتس، لورکوزن حالا به جای گلادباخ در رتبه سوم جدول قرار گرفته و منتظر نتیجه امروز لایپزیش است. لایپزیش در حال حاضر در رتبه پنجم قرار دارد ولی در صورت پیروزی مقابل مایتنس در بازی امروز از گلادباخ و لورکوزن پیشی گرفته و در جایگاه سوم می‌ایستد.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها