کد خبر : 1685481 | 04 خرداد 1399 ساعت 11:24 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

سردار آزمون وسوسه ای واقعی و پرهزینه

ناپولی می خواهد از افزایش قیمت جلوگیری کند

کوریره دلو اسپورت نوشت که از علاقه ناپولی به سردارآزمون کم نشده هرچند این باشگاه می خواهد از بالارفتن قیمت این انتقال جلوگیری کند.

ناپولی می خواهد از افزایش قیمت جلوگیری کند

به گزارش" ورزش سه" رسانه های ایتالیایی هر روز خبری درباره سردارآموزن مهاجم تیم ملی ایران و باشگاه سن پترزبورگ را منتشر می کنند. امروز کوریره دلو اسپورت به این موضوع پرداخته که با وجود ماندگار شدن مرتنز در ناپولی این باشگاه کماکان سردار آزمون را می خواهد. طی ماه اخیر صحبت های زیادی درمورد جانشینی سردار آزمون به جای مرتنز به گوش می رسید و اینکه گتوزو قصد دارد مهاجم ایرانی را به جای مهاجم بلژیکی به خدمت بگیرد. 


البته صحبت هایی هم در مورد اینکه سردار گزینه جانشینی آرکادیوش میلیک دیگر مهاجم ناپولی است شنیده می شد اما براساس این خبر کوریره دلو اسپورت به نظر میزان علاقه ناپولی به مهاجم ایرانی به جدایی و ماندن مرتنز و میلیک وابسته نیست. 


براساس این خبر آندره پتانیا که به تیم بازگشته در حال حاضر بازیکن ذخیره دریس مرتنز است اما این مانع نمی شود که ناپولی به دنبال گزینه های تازه برای بازی در خط حمله اش نباشد و بی شک سردارآزمون اصلی ترین گزینه است. این علاقمندی که از ژانویه برای ناپولی نسبت به مهاجم ایرانی زنیت به وجود آمده همچنان یک وسوسه واقعی و بزرگ و البته پرهزینه به حساب می آید اما ناپولی تمام تلاشش را می کند را از افزایش ناخواسته قیمت انتقال سردارآموزن جلوگیری کند.

دیدگاه‌ها