کد خبر : 1685513 | 04 خرداد 1399 ساعت 13:30 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

افراد مبتلا را قرنطینه کامل کردیم

پزشک گل گهر: تعداد تست های مثبت تک رقمی است

تیم گل گهربعد از مثبت اعلام شدن تعدادی از بازیکنانش آن ها را در کمپ تمرینی تیمش تحت قرنطینه قرار داد.

پزشک گل گهر: تعداد تست های مثبت تک رقمی است

به گزارش"ورزش سه" محمدزارع پزشک تیم فوتبال گل گهر در ارتباط با شرایط این تیم و افرادی که تستشان مثبت بوده است گفت:" ما تیممان را در سه مرحله تحت تست و ارزیابی قرار دادیم. زمانی که پروتکل سازمان لیگ اعلام شد ما تست PCR را دو روز پیش از بچه ها گرفتیم و در کمتر از 24 ساعت جمع آوری کردیم."


او افزود:" مشخص شد تعدادی از بازیکنان و اعضای کادر تیم که زیر ده نفر هستند تسشان مثبت بوده است." او با تکذیب اینکه گفته می شود ده نفر در این تیم به ویروس کرونا مبتلا هستند گفت:" مدیرعامل باشگاه گفته اند که بزودی بیانیه ای رسمی در این ارتباط خواهند داد. اما من می گویم که قطعا مجموع افرادی که از کادرفنی و بازیکنان تستشان مثبت بوده تک رقمی هستند."


پزشک تیم گل گهر در ارتباط با این بند از پروتکل که هرتیمی بیش از 5 بازیکن کرونایی داشته باشد تعلیق می شود گفت:" بحث پروتکل یک بحث است اما برای ما در حال حاضر سلامتی بازیکنان مهمترین مساله است. مجموعه مدیریت باشگاه ، مدیرعامل و سرمربی چنین نظری دارند. موضوعی که باید به آن اشاره کنم که ما براساس تاکید وزارت بهدشا از بهترین کیت ها استفاده کردیم که هزینه زیادی برایمان داشت. این تست ها توسط آزمایشگاه معتبری انجام شد با اینحال این کیت ها تا 25درصد ، ممکن است منفی کاذب هم داشته باشد. ما مجددا ارزیابی خواهیم کرد."


او همچنین گفت:" طبق پروتکل از همان زمان که اسامی افراد به دستمان رسید اقدامات لازم را انجام دادیم. در حال حاضر در تهران هستیم، آن تعداد از کسانی که تستشان مثبت بود را با تمام تمهیدات و آموزش ها قرنطینه کردیم. خود من و آقای جلالی با این بچه ها صحبت کردیم و توصیه های لازم را کرده و به آن ها آرامش دادیم. ما شرایط و امکانات را مهیا کرده و آن ها را مستقر کردیم. کلیه ورود و خروج ها به محل قرنطینه کاملا ممنوع است تا زمانی که مجددا ارزیابی ها انجام بگیرد. ما با اینکه شاید مجاز بودیم که با دیگر بازیکنان تمرین کنیم اما این کار را انجام ندادیم. بقیه هم که تستشان منفی بوده در جایی اسکان داده خواهند شد و چون مشکلی ندارند می توانند به زندگی عادی و روزمره شان ادامه بدهند."


پزشک گل گهر همچنین گفت:" ما هفته آینده از کلیه اعضای تیم تست کرونا می گیریم و دو هفته دیگر دوباره افرادی که تستشان مثبت بوده را ارزیابی می کنیم."

دیدگاه‌ها