کد خبر : 1685537 | 04 خرداد 1399 ساعت 15:17 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

بدهی های خارجی استقلال؛ بالغ بر 57 میلیارد تومان!

با اعلام مدیرعامل استقلال این باشگاه یک میلیون و 350 هزار دلار و یک میلیون و 800 هزار یورو به خارجی های سابق خود بدهی دارد.

بدهی های خارجی استقلال؛ بالغ بر 57 میلیارد تومان!

به گزارش "ورزش سه"، احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی ریز بدهی های این باشگاه به مربیان و بازیکنان خارجی را اعلام کرد.


او گفت: «ما ۳۲۰ هزار دلار به بویان، ۱۰۰ هزار دلار به پادوانی، ۵۵۰ هزار دلار به شفر، ۲۳۰ هزار دلار به جپارف و منشا و سه وکیل، ۱۵۰ هزار دلار به پاختاکور و یک میلیون و ۸۰۰ هزار یورو به استراماچونی با توجه به شکایتش بدهکاریم. این‌ها رقم کمی برای باشگاهی که به نقطه صفر نرسیده نیست. هوادار باید وضعیت را بداند. ما حتی از حق پخش هم محرومیم.»


بر اساس اعلام سعادتمند این باشگاه یک میلیون و 800 هزار یورو به استراماچونی بدهی دارد و با توجه به شکایت این مربی ایتالیایی باید پولش پرداخت شود. از طرفی یکی میلیون و 350 هزار دلار مجموع بدهی های آبی ها به خارجی های دیگر است.


در چنین شرایطی استقلال با قیمت کنونی دلار و یورو رقمی در حدود 57 میلیارد تومان باید به خارجی های سابق خود بپردازد تا خطرات محکومیت از فیفا و تنبیه های احتمالی گریبان این تیم را نگیرد. مبلغی که با توجه به بالا رفتن قیمت ارز در ایران برای باشگاه استقلال بسیار سنگین است و مشخص نیست چگونه می خواهند آن را پرداخت کنند.

دیدگاه‌ها