کد خبر : 1685644 | 05 خرداد 1399 ساعت 01:07 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

فقط به دنبال قهرمانی هستیم؛

افضل: جام باشگاه‌های جهان معتبر نیست!

سرمربی تیم مس سونگون معتقد است صرفا حضور در جام باشگاه‌های جهان اتفاق خوبی برای آنها محسوب نمی‌شود.

افضل: جام باشگاه‌های جهان معتبر نیست!

به گزارش "ورزش سه"، علی افضل درباره برگزاری بازی فینال تیمش مقابل گیتی‌پسند اظهار کرد: از فردا تمرینات‌مان را برای حضور در فینال آغاز خواهیم کرد، به دنبال برگزاری اردویی در خارج از تبریز هستیم، اما اگر امکانات کامل فراهم نشود، در تبریز اردو خواهیم زد، در کل به دنبال انجام تمرینات مناسبی هستیم تا در فینال به هدف اصلی خودمان برسیم.

 

او ادامه داد: قطعا به دنبال قهرمانی هستیم و به دوم شدن و صعود به جام باشگاه‌های جهان فکر نمی‌کنیم، به نظر بنده مسابقات جام باشگاه‌های جهان معتبر نیست، اگر به تیم‌های حاضر در این مسابقات نگاهی کنید متوجه این موضوع می‌شوید که برخی از کشورها چند نماینده دارند و برخی از کشورها اصلا نماینده‌ای ندارند.

سرمربی مس سونگون در خصوص تصمیم جمعی توسط فدراسیون فوتبال، کمیته فوتسال، کمیته فنی و کادر فنی تیم ملی مبنی بر اینکه تیم نایب قهرمان لیگ برتر به جام باشگاه‌های جهان برود، ابراز کرد: اینکه تصمیم گرفتند تیم دوم به این مسابقات صعود کند، اتفاق خوبی است چون هر دو تیم گیتی‌پسند و مس تلاش کردند تا به مرحله فینال برسند.

 

افضل تصریح کرد: امیدوارم دیدار فینال بدون حاشیه برگزار شود و برای هیچ‌کدام از بازیکنان و عوامل تیم‌ها مشکلی ایجاد نشود و در نهایت تیمی که تلاش بیشتری کرده، قهرمان شود.

دیدگاه‌ها