کد خبر : 1685664 | 05 خرداد 1399 ساعت 10:00 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

مشتری انگلیسی جدید برای فیلیپ کوتینیو

یک نشریه فرانسوی مدعی است باشگاه آرسنال به دنبال جذب فیلیپ کوتینیو است چرا که سرمربی‌اش آرتتا علاقه زیادی به این ستاره برزیلی دارد.

مشتری انگلیسی جدید برای فیلیپ کوتینیو

به گزارش "ورزش سه"، نشریه فرانسوی Le10Sport مدعی شد باشگاه آرسنال به دنبال جذب فیلیپ کوتینیو ستاره برزیلی بارسلونا که در حال حاضر به صورت قرضی در بایرن توپ می‌زند بوده و خود را برای انتقال او به لندن آماده می‌کند. علت اصلی این تصمیم باشگاه آرسنال این است که میکل آرتتا سرمربی این تیم علاقه زیادی به سبک بازی کوتینیو دارد.

 

1498663

 

اخیرا اعلام شد بایرن مونیخ گزینه خرید کوتینیو در پایان فصل را فعال نمی‌کند چرا که این تیم آلمانی به دنبال لروی سانه است و کوتینیو را مازاد می‌داند. در نتیجه کوتینیو در پایان فصل به نوکمپ برخواهد گشت. اما احتمال ماندگار شدن او در بارسلونا بسیار کم است. به خصوص حالا که بارسلونا به شدت از نظر مالی در مضیقه است.

 

نشریه فرانسوی Le10Sport می‌گوید علاوه بر چلسی که پیش از این هم به عنوان یکی از مشتریان احتمالی کوتینیو مطرح شده بود خبرهای جدید نشان می‌دهد که یک تیم دیگری انگلیسی، آرسنال هم تمایل زیادی برای جذب کوتینیو پیدا کرده. این نشریه می‌گوید میکل آرتتا سرمربی اسپانیایی توپچی‌ها علاقه زیادی به کوتینیو دارد و مدیران باشگاه را راضی کرده که برای جذب او اقدام کنند.

 

 

دیدگاه‌ها