کد خبر : 1685704 | 05 خرداد 1399 ساعت 13:20 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

شادی کرونایی آگسبورگ با ماسک و فاصله(عکس)

بازیکنان آگسبورگ، پیروزی دیروز خود مقابل شالکه در بوندس‌لیگا را در رختکن خود با رعایت فاصله و استفاده از ماسک جشن گرفتند.

شادی کرونایی آگسبورگ با ماسک و فاصله(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم آلمانی آگسبورگ دیروز در هفته بیست و هفتم بوندس‌لیگا به خانه شالکه رفت و موفق شد با ارائه یک بازی برتر حریف صاحب‌نامش را 3-0 شکست دهد. این پیروزی برای آگسبورگی‌ها بسیار مهم بود چرا که این تیم از اوایل فوریه هیچ پیروزی‌ای بدست نیاورده بود. به همین علت بود که بازیکنان این تیم بعد از بازی در رختکن تیم‌شان به جشن و شادی پرداختند.

 

1498714

 

اما آنچه جشن و شادی بازیکنان آگسبورگ در رختکن را خاص و جالب توجه کرد روش خاص شادی آنها با رعایت قوانین فاصله اجتماعی و با استفاده از ماسک تنفسی بود.

 

ادوارد لوون، بازیکن آگسبورگ که گل اول تیمش را وارد دروازه شالکه کرد در مورد جشن آگسبورگ در رختکن به خبرنگاران گفت:" ما خیلی خوشحالیم. باید جشن می‌گرفتیم. 3-0 نتیجه خیلی خوبی است هر چند دو گل ما در اواخر بازی زده شد ولی ما در جریان بازی خیلی هم شانس نداشتیم".

 

1498716

 

باشگاه آگسبورگ با انتشار عکسی از جشن و شادی خاص بازیکنانش در رختکن تصویر ویژه آنها با ماسک تنفسی و با رعایت فاصله را اولین بار منتشر کرد. هایکو هرلیش که در این بازی اولین بار بعد از شروع مجدد بوندس‌لیگا هدایت بازیکنانش را به عهده داشت چرا که به دلیل نقض قرنطینه بازی قبلی را از دست داده بود، درباره این پیروزی گفت:" ما از این پیروزی خیلی خوشحالیم ولی بازی در استادیوم بدون تماشاچی واقعا عجیب است".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها