کد خبر : 1685732 | 05 خرداد 1399 ساعت 14:22 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش دیاریو اسپورت

بارسلونا به دنبال جذب پدیده جدید هرتابرلین

استعدادیاب های بارسا که بازی های لازار ساماردزیچ را زیر نظر داشتند جذب او را به سران باشگاه توصیه کرده اند.

بارسلونا به دنبال جذب پدیده جدید هرتابرلین

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از اسپورت، باشگاه بارسلونا هم به جمع تیم های خواهان پدیده هرتابرلین اضافه شد. لازار ساماردزیچ با 18 سال سن چند روز پیش در دربی برابر یونیون برلین به طور رسمی اولین بازی خود در بوندسلیگا را تجربه کرد و برای هرتا به میدان رفت. 

 

 

1498729

 

 

لازار با اصالتی صرب، متولد آلمان است و با درخشش در تیم جوانان هرتا بود که نام خود را مطرح کرد. او با زدن 40 گل به تیم دوم باشگاه راه یافت و در این تیم هم توانست 14 گل به ثمر برساند تا در نهایت مربیان را متقاعد کند تا در تیم اول هرتا به میدان برود.

طبق ادعای اسکای اسپورتس، باشگاه های میلان، یوونتوس و اتلتیکو هم جذب لازار را مد نظر دارند و حتی میلان زمستان گذشته به طور جدی برای انتقال او وارد عمل شد اما نتیجه ای نگرفت.

ساماردزیچ با 18 سال سن، یک بازیکن سریع و تکنیکی است که دید بالایی در زمین دارد و ضربات کاشته هم از نقاط قوت او محسوب می شوند.  او سال 2018 به دلیل یک مصدومیت سنگین، شش ماه به دور از میادین بود ولی مدت هاست که مصدومیت را پشت سر گذاشته و در شرایط مطلوبی به سر می برد. او در فهرست خرید بارسا برای تابستان پیش رو قرار دارد و باید دید در نهایت انتخاب خود بازیکن چه خواهد بود. در هرتا می ماند یا راهی یکی از تیم های خواهانش می شود.

 

 

دیدگاه‌ها