کد خبر : 1685747 | 05 خرداد 1399 ساعت 16:10 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

رونمایی از بهترین خرید تابستانی رئال برابر ایبار

مارکو آسنسیو که تابستان گذشته رباط پاره کرده بود، حالا آماده بازگشت به میادین است. او بهترین صید رئال در لالیگای کوچک پیش رو خواهد بود.

رونمایی از بهترین خرید تابستانی رئال برابر ایبار

به گزارش "ورزش سه"، 24 جولای 2019 بود که هواداران و کادر فنی و مدیریتی رئال، خبر بسیار بدی دریافت کردند. مارکو آسنسیو در تمرینات پیش فصل دچار مصدومیت رباط صلیبی شد و پزشکان دوری 7 ماه را برای او پیش بینی کردند. عملا فصل برای او از دست رفته بود اما شیوع کرونا و تعطیلی فوتبال کاملا به سود آسنسیو شد و او حالا این شانس را دارد تا در یازده هفته پایانی برای رئال به میدان رفته و کمک خوبی در مسیر قهرمانی باشد.

 

 

1498771

 

 

در بازگشت رئال به تمرینات، آسنسیو نیز حضور دارد و پای ثابت تمرینات گروهی است. او که تمام تست های پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشته، دیگر مصدومیتی ندارد و بدون مشکل در حال کار زیر نظر زیدان است.

 

 

1400865

 

 

فلورنتنیو پرز رئیس رئال اخیرا بازدیدی از تمرینات تیمش داشت. او مدتی تقریبا طولانی با زیدان و سرخیو راموس صحبت کرد و پس از این دو، بیشترین دقایق صحبت را با آسنسیو داشت.

پرز نقش مهمی در جذب این بازیکن در سال 2015 از مایورکا داشت. تابستان 2016 آسنسیو به تیم اول رئال راه یافت و به قدری خوش درخشید که او را یکی از شانس های توپ طلا در آینده می دانستند ولی مصدومیت شدید تابستان گذشته، روند پیشرفت او را متوقف کرد. پرز همواره یکی از حامیات آسنسیو بوده و به خصوص پس از فصل ناامیدکننده 19-2018 یکی از عواملی بود که باعث شد ستاره جوان همچنان در رئال ماندنی شود.

 

آسنسیو همچنین سخت مورد حمایت زین الدین زیدان نیز قرار دارد و زیزو در شرایطی که لوکا یوویچ و ماریانو دو مهاجم رئال فعلا مصدومند، امیدوار است تا آسنسیو عصای دست او در 11 هفته باقیمانده از لالیگا شود. به عبارتی می توان گفت که آسنسیو بهترین خرید ممکن برای رئال در مینی لالیگای پیش رو محسوب می شود. رونمایی از او احتمالا در اولین بازی برابر ایبار و در ورزشگاه دی استفانو خواهد بود.

 

 

1392825

 

دیدگاه‌ها