کد خبر : 1685793 | 05 خرداد 1399 ساعت 19:22 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

سازمان لیگ باید منصفانه برخورد کند

جلالی: سخت ترین دو روز زندگی ام را گذراندم

مجید جلالی سرمربی تیم گل گهر در حالی که آماده می شد تا دور جدید تمرینات تیمش را آغاز کند در دو روز اخیر درگیر اتفاق مثبت شدن تست کرونای چند تن از اعضای این تیم درگیر است.

جلالی: سخت ترین دو روز زندگی ام را گذراندم

به گزارش" ورزش سه" مجیدجلالی می گوید این دو روز از سخت ترین روزهای زندگی اش بوده است؛ او برنامه ریزی دقیقی برای شروع تمرینات گل گهر و رسیدن به آمادگی برای دور جدید رقابت های لیگ برتر بود اما حالا تعدادی از بازیکنان تیمش مشکوک به کرونا و در قرنطینه هستند و تمرینات این تیم هم تعطیل است. او که روی خط برنامه "ورزش تعطیل نیست" شبکه ورزش آمده بود درباره وضعیت تیم گل گهر گفت:" هنوز هیچ نتیجه قطعی نیست. به ما گفته اند تعدادی از بازیکنان و کادرتیم فنی تیم مشکوک به کرونا هستند. در پایان هفته هم این بازیکنان و هم کلیه بچه ها دوباره تست می دهند و آن زمان به طور قطع مشخص خواهد شد."

 

او افزود:" بازیکنانی که تستشان مثبت بوده در قرنطینه هستند اما ما دیگر بازیکنان که تستشان منفی بود را هم در جای دیگری قرنطینه کرده ایم تا بعد از تست نهایی به این نتیجه برسیم که چند نفر دقیقا تستشان مثبت بوده است."

 

مربی گل گهر در این رابطه که آیا این افراد از مهره های اصلی تیم هستند گفت:" ما 23 بازیکن داریم و تیم بازیکنی نیستیم. تمام بازیکنان برای ما مهم هستند و اهمیت دارد که هرچه زودتر سلامت خودشان را به دست بیاورند."

 

جلالی در ادامه با تاکید براینکه همه تیم ها باید در یک آزمایشگاه مرجع تست بدهند گفت:" وقتی چنین موضوعی مهمی است تمام تیم های لیگ برتری باید در یک مرکز خاص و واحد تست بدهند. ما سخت گیرانه ترین و پرهزینه ترین تست دنیا را انجام دادیم اما نمی دانیم تیم های دیگر چکار کرده اند. حتما آن ها هم از بهترین ها استفاده کرده اند اما درستش این است که همه یک جا تست بدهند."
او با انتقاد از انتشار اسامی بازیکنان و افرادی که گفته می شود تستشان مثبت بوده گفت:"این موضوعاتی است که متاسفانه وجود دارد. می بینیم که جواب تست باشگاه ما با آن آب و تاب بیرون می آید اما از تیم های دیگر هیچ خبری نیست. من فکر می کنم سازمان لیگ باید در این زمینه ها منصفانه برخورد کند. همه تیم ها یک جا تست بدهند و جواب آزمایش حتی قبل از باشگاه به دست سازمان لیگ برسد و آن ها اعلام کنند.  "

 

جلالی در بخش دیگری از صحبت هایش به وضعیت افرادی که در گل گهر مشکوک به کرونا هستند گفت:" ما آزمایش های کاملی انجام دادیم و بعد از اعلام نتایج کسانی که تستشان مثبت بوده سی تی اسکن کرده اند و پزشکان می گویند ریه شان سالم است. اما گفته اند تستشان مشکوک است و باشگاه حتی از خانواده این بازیکنان هم تست گرفته است."
او در این باره که شایعه شده بود گل گهر در زمان تعطیلی لیگ تمرین می کند گفت:"ما به هیچ وجه تمرین نمی کردیم. روز 15 اردیبهشت به ما گفتند شروع کنیم، آنروز بچه ها تست کرونا دادند و وقتی گفتند تمرین نکنید رفتند. ما کجا تمرین کردیم. این حرف ها غیرمنصفانه است. خدا می داند که این دو روز سخت ترین روزهای زندگی ام را گذراندم و یکسری ها هم نمک روی زخم ما می پاشند. حرف های دروغ و شایعه های بی اساس می سازند به جای آنکه آرزوی سلامتی بکنند. ما دومین بار روز جمعه تست گرفتیم، شنبه تمرین کردیم و شب وقتی گفتند بچه های ما مشکوک هستند از روز یکشنبه تمرینات تعطیل شد و بچه ها در قرنطینه هستند."

دیدگاه‌ها