کد خبر : 1686011 | 06 خرداد 1399 ساعت 18:43 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

یاپ استام:

اوایل هیچکس در هلند به فن دایک اعتقاد نداشت

یاپ استام، مدافع سابق تیم ملی هلند تمجید ویژه‌ای از ویرژیل فن دایک انجام داد.

اوایل هیچکس در هلند به فن دایک اعتقاد نداشت

به گزارش "ورزش سه"، در نقل و انتقالات زمستانی سال ۲۰۱۸ بود که ویرژیل فن دایک از ساوتهمپتون جدا شد و به لیورپول پیوست. فن دایک تا به اینجا عملکرد خیره کننده ای در باشگاه انگلیسی ارائه داده و فصل گذشته با این تیم به مقام قهرمانی چمپیونزلیگ دست یافته است. او همچنین یکی از ارکان موفقیت لیورپول در فصل جاری بوده و تیم یورگن کلوپ قهرمانی احتمالی خود در لیگ برتر را تا حدود زیادی مدیون مدافع هلندی است.

 

 

1495488

 

 

عملکرد فوق العاده فن‌دایک باعث شده که اسطوره فوتبال هلند یعنی یاپ استام به تمجید از او بپردازد. او در این باره گفت: " خیلی خوب است که یک مدافع هلندی دیگر به این کیفیت رسیده و خود را به یکی از بهترین مدافعان دنیا تبدیل کرده است. اوایل هیچ کسی در هلند به فن‌دایک اعتقاد نداشت و عدم تمایل تیم‌های بزرگ هلندی برای جذب او باعث شد که این بازیکن راهی سلتیک شود."

 

استام در ادامه گفت: " بازی کردن در کنار فن دایک قطعاً باعث پیشرفت شما خواهد شد و باعث می شود که شما به بازیکن باکیفیت‌ تری تبدیل شوید. او عملکرد درخشانی در ترکیب لیورپول ارائه داده و یک رهبر برای این تیم به حساب می‌‌آید. از طرفی بازیکن های کناری او نیز کمک زیادی به موفقیتش می کنند."

دیدگاه‌ها