کد خبر : 1689886 | 26 خرداد 1399 ساعت 20:27 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

نیل لنون:

باور نمی کردم هیچ تیمی به دنبال فن دایک نیست

نیل لنون، سرمربی سلتیک، اعلام کرد که در زمان حضور ویرژیل فن دایک در این باشگاه، شباهت هایی بین او و ریو فردیناند، مدافع سابق منچستریونایتد، احساس کرده بود.

باور نمی کردم هیچ تیمی به دنبال فن دایک نیست

به گزارش "ورزش سه"، فن دایک در سال 2013 با انتقالی 3 میلیون پوندی از خرونینگن به سلتیک پیوست و 113 بازی با پیراهن این باشگاه انجام داد. بازی های خوب او در سلتیک باعث شد تا در سال 2015 با انتقالی 12 میلیون پوندی راهی ساوتهمپتون شود و در نهایت در ژانویه 2018 به لیورپول پیوست.

لنون که در آن زمان، اولین مقطع حضورش در سلتیک را سپری می کرد، تاکید کرد که از همان ابتدا متوجه پتانسیل فن دایک شد و  متعجب شد که باشگاه های لیگ برتری، کمی دیر برای به خدمت گرفتن او اقدام کردند.

او به دیلی میل گفت:" او در حال تبدیل شدن به ریو فردیناند بود. او همه ویژگی ها را داشت؛ سریع و خونسرد بود و روی توپ های هوایی در هر دو محوطه جریمه، درخشان کار می کرد.

 

1503340

 

همه چیزهایی که اکنون در سطح لیگ برتر و لیگ قهرمانان می بینید، چیزی بود که من دیدم. نمی توانستم باور کنم که هیچ پیشنهادی برای او وجود ندارد. همچنین نمی توانستم باور کنم که او دو فصل برای سلتیک بازی کنم. فکر می کردم که او بعد از فصل اول می رود.

من پیدا کردن بازیکنانی که توجهی روی آنها وجود ندارد را دوست دارم. فن دایک یک مثال فوق العاده است. او با 12 میلیون پوند به ساوتهمپتون رفت و سپس با 75 میلیون پوند به لیورپول و در حال حاضر، احتمالا بهترین مدافع میانی دنیاست."

دیدگاه‌ها