کد خبر : 1686098 | 07 خرداد 1399 ساعت 10:22 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

مشاور خارجی-سرمربی داخلی؛ زوج مدنظر برای المپیک

پروژه داورزنی برای تیم ملی والیبال لو رفت!

به نظر می رسد رییس فدراسیون والیبال قصد دارد از یک مشاور خارجی در کنار سرمربی ایرانی برای تیم ملی استفاده کند.

پروژه داورزنی برای تیم ملی والیبال لو رفت!

به گزارش "ورزش سه"، از زمانی که فدراسیون والیبال خبر از فسخ قرارداد ایگور کولاکوویچ به دلیل تعویق المپیک توکیو داد، گمانه زنی های زیادی پیرامون آینده نیمکت تیم ملی مطرح شده است. 


با اینکه همه کارشناسان حاضر در جلسه هم اندیشی فدراسیون والیبال نظر خود را درباره سرمربی داخلی یا خارجی دادند، به نظر می رسد رییس این فدراسیون پروژه دیگری را در ذهن خود دارد.


صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک در مصاحبه امروز خود با برنامه سلام صبح بخیر در رادیو ایران به نوعی پروژه ای که توسط فدراسیون والیبال دنبال می شود را لو داده: «در بعضى از رشته‌ها الزاما نیاز به مربى خارجى است، چون ظرفیت لازم آن در کشور وجود ندارد. به عنوان مثال والیبال در دوره‌اى طولانى مربى خارجى داشته است و توانسته است اتفاقات خوبى را در والیبال ایران رقم بزنند و داورزنى به دنبال استفاده از ظرفیت داخلى است و می خواهند یک مشاور خارجى هم در کنار تیم ملى والیبال داشته باشند.»


همانطور که از قبل پیش بینی می شد داورزنی به دنبال این است تا خولیو ولاسکو را به عنوان مشاور فنی به ایران بازگرداند و از یکی از سرمربیان داخلی روی نیمکت استفاده کند. حالا اگر ولاسکو پاسخ منفی بدهد، به نظر می رسد فدراسیون به دنبال گزینه دیگری برای همین پست خواهد رفت.

دیدگاه‌ها