کد خبر : 1686132 | 07 خرداد 1399 ساعت 12:34 | 19.2K بازدید | 7 دیدگاه

او جای من ستار زارع را به تیم ملی دعوت کرد

نیکبخت واحدی: برانکو می خواست من را خراب کند

هافبک سابق تیم ملی می گوید ترس از پرواز در کنار اختلاف با برانکو باعث شد او جام جهانی را از دست بدهد.

نیکبخت واحدی: برانکو می خواست من را خراب کند

علیرضا نیکبخت واحدی در مورد صحبت هایش در برنامه دورهمی که گفته بود به خاطر ترس از پرواز جام جهانی را از دست داده است به ورزش سه گفت: بله من واقعا از پرواز می ترسیدم ولی نمی توانم کتمان کنم که با برانکو هم مشکل داشتم و دیگر همه چیز دست به دست هم داد تا به تیم ملی نروم و در جام جهانی حضور نداشته باشم.  

 

او در مورد اینکه برانکو چه مشکلی با او داشت هم گفت: به هرحال مشکل ما از بازی های آسیایی بوسان شروع شد. ایشان از همان اول من را دوست نداشتند و بازیکنان خودشان را بازی می دادند. همین شد که من هم دیگر به سیم آخر زدم و گفتم خداحافظ تیم ملی و به جام جهانی نرفتم.

 

هافبک سابق تیم ملی در پاسخ به این سوال که بازیکنان برانکو چه کسانی بودند هم گفت: دیگر همه می دانند که دوره برانکو یک عده بازیکن جنوبی باندی تشکیل داده بودند که آقای برانکو فقط آنها را دعوت می کرد و من هم جایی در این لیست نداشتم. در تیم ملی بودم هم اصلا به من بازی نمی رسید و به همین دلیل ترجیح دادم بروم.

 

وی افزود: یادم هست آقای برانکو در پست من از بازیکنی به نام ستار زارع استفاده می کرد. فکر می کنم با یک مقایسه ساده می توانید متوجه شوید تصمیم ایشان درست بوده است یا نه.

 

نیکبخت واحدی در پاسخ به این سوال که آیا از اینکه جام جهانی را از دست داده است پیشیمان نیست هم گفت: اشتباهی بود که انجام دادم و انشاالله در مربیگری آن را جبران می کنم. من سعی می کنم در آینده مشکلاتی که داشتم را جبران کنم.

 

هافبک سابق تیم ملی در مورد اینکه آیا جام ملتهای 2004 چین را هم به دلیل ترس از پرواز از دست داد یا نه هم گفت: من اصلا به این بازی ها دعوت هم نشدم و در آن زمان بحث ترس از پرواز اصلا مطرح نبود.

دیدگاه‌ها