کد خبر : 1686177 | 07 خرداد 1399 ساعت 15:57 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با اسکای اسپورتس

کاراگر: به این دلیل می خواستم آربلوا را بزنم

اسطوره لیورپول در یکی از بازی های تیمش که مقابل وستهام بود، با آلوارو آربلوا درگیری فیزیکی پیدا کرد.

کاراگر: به این دلیل می خواستم آربلوا را بزنم

به گزارش "ورزش سه"، سال 2009 و در دیدار بین لیورپول و وستهام بود که بین جیمی کاراگر و آلوارو آربلوا درون زمین درگیری لفظی و فیزیکی رخ داد که با دخالت ژابی آلونسو ختم به خیر شد.

کاراگر در مصاحبه با اسکای اسپورتس در مورد آن اتفاق صحبت کرد و با مثال زدن از مستند آخرین رقص مایکل جوردن، اقدام به همذات پنداری با افسانه بسکتبال دنیا کرد. جوردن هم در شیکاگو بولز چندین بار با هم تیمی هایش دچار تنش و درگیری شد و کاراگر معتقد است همه چیز ناشی از تعصب شدید به تیم و عطش بالا برای کسب موفقیت است.

 

 

1460977

 

 

او در این رابطه گفت:« واضح است که من قابل مقایسه با مایکل جوردن نیستم و اهمیتی که او در بسکتبال داشت را من در فوتبال نداشتم ولی من هم مثل او به تیمم تعصب شدید داشتم و همین عشق و علاقه برخی مواقع باعث می شد خطوط قرمز را رد کرده و جنجال ساز شوم.

یک بار در زمین نزدیک بود هم تیمی ام آربلوا را بزنم و تقریبا این کار را هم انجام دادم. همه چیز در یک لحظه اتفاق افتاد و کنترل اعصابم را از دست دادم ولی خیلی سریع تمام شد. وقتی به یک چیز بیش از اندازه علاقه مند هستید، ممکن است به خاطرش حد و مرزها را کنار بگذارید.

تمام هدفم این بود که برابر وستهام کلین شیت کنیم تا په په رینا برنده دستکش طلایی شود. به همین دلیل بود که با آربلوا درگیر شدم. به آن حرکتم افتخار نمی کنم ولی همه چیز در لحظه اتفاق افتاد.»

 

 

 

1499260

دیدگاه‌ها