کد خبر : 1702458 | 26 مرداد 1399 ساعت 12:11 | 35.8K بازدید | 0 دیدگاه

آشتی عجیب کاراگر و اشمایکل در استودیو (عکس)

جیمی کاراگر و پیتر اشمایکل که اخیراً بر سر نظرشان درباره عملکرد نیمار در بازی پاری سن ژرمن دچار اختلاف شده بودند در حرکتی جالب مقابل دوربینها آشتی کردند.

آشتی عجیب کاراگر و اشمایکل در استودیو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه در روزهای اخیر مخالفت جیمی کاراگر و پیتر اشمایکل درباره عملکرد پاری سن ژرمن باعث شد بین آنها در مقابل دوربینها اختلاف بوجود بیاید کاراگر دیشب و در زمان پخش دیدار منچسترسیتی و لیون فرصت را برای آشتی با اشمایکل در مقابل دوربینها مناسب دید.

 

1520149

 

در جریان دیدار پاری سن ژرمن و آتالانتا جیمی کاراگر به همراه پیتر اشمایکل در شبکه CBS حضور داشتند تا بازی را نقد و بررسی کنند. کاراگر و اشمایکل در آن برنامه بر سر نظرشان درباره عملکرد نیمار در این بازی دچار اختلاف شده و جملاتی بین آنها رد و بدل شد که در رسانه ها خبرساز شد. اشمایکل از نیمار به دلیل از دست دادن دو فرصت عالی انتقاد کرد ولی کاراگر با او مخالفت کرده و در صحبتهایش اشاره کرد که او بهتر است درباره دروازه بانها اظهارنظر کند. جمله ای که باعث ناراحتی اشمایکل شده بود.

 

1520151

 

به این ترتیب بود که دیشب کاراگر سعی کرد در مقابل دوربینهای تلویزیونی رابطه خود با اشمایکل را ترمیم کند. در جریان برنامه الکس اسکات مجری شبکه اسکای نقش میانجی بین کاراگر و اشمایکل را به عهده گرفت تا بین آنها آشتی صورت بگیرد.

 

اشمایکل با حضور در برنامه شبکه اسکای از طریق تماس تصویری گفت: " امروز که روزنامه ها را می خواندم متوجه شدم همه جا گفته اند که من و تو با هم مشکل داریم جیمی؟ ولی این درست نیست. من دوستت دارم جیمی".

 

1520150

 

جیمی کاراگر در مقابل به سمت تصویر اشمایکل در استودیو رفته و گفت: "" نه نه نه. ببین‌، اگر از حرف من ناراحت شدی می خواهی همینجا از تو معذرت خواهی کنم؟ بیا‌، بنزن قدش".

 

کاراگر سپس یک قدم دیگر به سمت نمایشگر تلویزیونی استودیو رفته و سعی کرد تصویر پیتر اشمایکل را بغل کند. اشمایکل هم دست خود را بالا آورده بود تا به صورت نمادین با کاراگر دست بدهد. به این ترتیب اختلاف پیش آمده بین این دو ستاره سابق لیگ برتر انگلیس به شکلی جالب و در استودیوی اسکای اسپورتز ختم به خیر شد.

 

 

دیدگاه‌ها