کد خبر : 1686202 | 07 خرداد 1399 ساعت 17:30 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

زمان بازگشت سه خارجی سپاهان مشخص شد

دو بازیکن مجارستانی و برزیلی تیم سپاهان به همراه تاوارس تا آخر هفته آینده به ایران بازخواهند گشت.

زمان بازگشت سه خارجی سپاهان مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که میگل تکسیرا چند روز پیش به ایران بازگشت و پس از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی از امروز در تمرینات تیم حضور پیدا کرد، هنوز سه عضو دیگر باشگاه با مشکلاتی برای بازگشت مواجه هستند.


بسته بودن پروازها بین المللی سبب شده تا همچنان ولادیمیر کومان هافبک اوکراینی-مجارستانی سپاهان به ایران نرسیده باشد و تاوارس هم علیرغم اینکه هموطنش به ایران بازگشته، هنوز به تمرینات تیم ملحق نشده و سه دروازه بان تیم در این روزها کارهای بدنسازی را زیر نظر کادر فنی دنبال می کنند.


دیگر بازیکن خارجی سپاهان که حضورش اهمیت زیادی برای امیرقلعه نویی دارد و برگ برنده طلایی پوشان در بازی های حساس هم به شمار می رود، استنلی کی روش است که در قرنطینه ایالتی برزیل گیر افتاده و در تمرینات حضور ندارد.


با این وجود مسئولان باشگاه سپاهان می گویند برای این سه عضو باشگاه بلیت تهیه شده و این سه نفر، نهایتا تا پایان هفته آینده به سایر نفرات ملحق می شوند.
در مورد شروع لیگ برتر نظرات مختلفی وجود دارد ولی به نظر می رسد با توجه به شرایط حساسی که در لیگ ایران وجود دارد، مسئولان ستاد مبارزه با کرونا قصد دارند با رعایت پروتکل های بهداشتی و تشدید کردن آنها، رقابت ها را از سر بگیرند.


سپاهان در جدول رده بندی مسابقات 37 امتیاز کسب کرده و رتبه دوم را در اختیار دارد ولی درجام حذفی باید در یک چهارم نهایی دیداری حساس برابر استقلال را برگزار کند؛ دیداری که اهمیت فراوانی برای امیرقلعه نویی دارد و حضور این سه عضو باشگاه از این جهت حیاتی به شمار می رود.

دیدگاه‌ها