کد خبر : 1686260 | 07 خرداد 1399 ساعت 22:20 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

توپ مولایی اصلا به خط نرسید

طاهری: باتوم خوردیم و قهرمان نشدیم

استقلال اهواز در لیگ برتر ششم این شانس را داشت که به مقام قهرمانی برسد اما یک بازی مانده به پایان یک اشتباه داوری سرنوشت این تیم را تغییر داد.

طاهری: باتوم خوردیم و قهرمان نشدیم

 

به گزارش"ورزش سه"، در فصلی که فیروز کریمی و استقلال اهواز در رقابت قهرمانی با سایپا بودند در بازی ماقبل آخر در حالی که استقلال اهواز با یک گل از حریفش پیش بود ، داور مسابقه توپی که از خط رد نشده بود را به اشتباه گل گرفت و سایپا در نهایت توانست با دو امتیاز اختلاف به مقام قهرمانی برسد.


رضا طاهری یکی از بازیکنان استقلال اهواز در آن فصل بود. تیمی که بازی های خوبی انجام داد و تنها یک قدم تا قهرمانی فاصله داشت. طاهری درباره آن تیم گفت: همه بازی ها را می بردیم. فقط با سپاهان مساوی کردیم. فرقی نداشت کجا بازی می کنیم می رفتیم خوش بگذرانیم و سه امتیاز را هم بگیریم. اصلا به مساوی فکر نمی کردیم.


او افزود:" در آن بازی علی حمودی محروم یا مصدوم بود و جلال کاملی مفرد به جایش در دفاع راست بازی کرد. در اواسط بازی روح الله بیگدلی به بازی آمد و  با مصدومیت جلال کاملی من به دفاع راست رفتم.با گل روح الله بیگدلی جلو افتادیم اما علی مولایی بازیکن تیم مس کرمان دقیقه 88 شوتی زد که حتی به خط نرسید و داور گل اعلام کرد.


او همچنین گفت:  با اینحال بازی را دوباره شروع کردیم ، من یک موقعیت شبیه موقعیت طارمی در بازی با پرتغال داشتم که ضربه ام به کنار دروازه خورد و داور هم یک پنالتی را روی مصطفی حقی پور شد که نگرفت.


طاهری درباه آن گل مشکوک هم گفت: من با توپ علی مولایی سه چهارمتر بیشتر فاصله نداشتم. نمی دانم چه شد که گل گرفتند. داوری در آن بازی یکجوری بود. در دقیقه 50-60 روی من خطا کردند مینیسکم پاره شد اما داور خطا نگرفت. بعد از بازی انگار جنگ شده بود. خب شرایطی بود که احساس می کردیم حقمان را خورده اند. همه ناراحت بودیم. فکر کنم یک باتوم هم به ساق پای فریدون فضلی خورد.


بازیکن سابق استقلال اهواز گفت:" استقلال اهواز در دهه هشتاد قطعا محبوب ترین تیم خوزستان بود و هفتاد هشتاد درصد خوزستانی ها دوست داشتند در این تیم بازی کنند. من هم بازی های استقلال اهواز را می دیدم. آرزو داشتم در این تیم بازی کنم. آن سال که قهرمان نشدیم و بعد که آقا فیروز رفت و بازیکنان جدا شدند تیم افت کرد. من، کاملی مفرد، بداوی، میرزاپور و چند نفر دیگر رفتیم و فقط یک حسین ماهینی ماند و میلاد میداوودی هم از امارات آمد.


او درباره اینکه اثری دیگر از استقلال اهواز نیست گفت: نابودی استقلال اهواز چند دلیل دارد. در زمان شفیع زاده ها اوضاع تیم رویایی بود. پرداخت های به موقع و شرایط تیم عالی بود. ای کاش مسئولان کمک می کردند تا این اتفاق ها نمی افتاد. امیدوارم حالا مسئولان فکری کنند تا این تیم هرجوری هست به فوتبال برگردد.


او افزود: فصل بعد از آنکه با فیروز کریمی نایب قهرمان شدیم ، آنقدر بازیکن در تیم ملی و امید و جوانان داشتیم که در بعضی تمرینات سه چهار بازیکن حضور داشتند. ما سال بعد از نایب قهرمانی می توانستیم قهرمان شویم که نشد. امیدوارم استقلال اهواز به جایگاه خودش برگردد."

دیدگاه‌ها