کد خبر : 1686310 | 08 خرداد 1399 ساعت 11:59 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک چلسی؛ گزینه یووه به جای ستاره بارسلونا (عکس)

جورجینیو، هافبک ایتالیایی چلسی جدی ترین گزینه یوونتوس برای تقویت خط میانی است.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس به دنبال خرید یک هافبک طراز اول در تابستان امسال است و با توجه به توافقات شخصی میرالیم پیانیچ برای انتقال به بارسلونا، آنها برای خرید آرتور ملو، هافبک برزیلی و 23 ساله بارسلونا پیشقدم شدند، آنها این بازیکن به هیچ وجه علاقمند به این انتقال نیست و به نظر می رسد خرید آرتور ملو از بارسلونا منتفی شده است.

 

اما امروز نشریه توتواسپورت در گزارشی مدعی شد حالا تمرکز مدیران یوونتوس معطوف به جذب جورجینیو، هافبک ملی پوش چلسی شده است. این بازیکن که در دوران حصور مائوریتسیو ساری روی نیمکت چلسی راهی این تیم شده بود، بازیکن مورد علاقه سرمربی فعلی بیانکونری است.

 

مدیر برنامه جورجینیو دیروز در مصاحبه ای مدعی شد احتمال انتقال جورجینیو به یوونتوس وجود دارد و تایید کرد که مائوریتسیو ساری علاقمند به جذب این بازیکن است. البته هنوز سه سال از قرارداد جورجینیو با چلسی مانده و بیانکونری برای خرید او باید رضایت باشگاه انگلیسی را جذب کند. یوونتوس به جز آرتور ملو به بازیکن دیگری از بارسلونا برای معاوضه با پیانیچ علاقمند نیست و همین موضوع کار بلوگرانا برای خرید بازیکن مورد نظرش را دشوار ساخته است.

 

1499387

دیدگاه‌ها