کد خبر : 1686329 | 08 خرداد 1399 ساعت 13:20 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

دشان: لالیگا و لیگ برتر فقط به فکر پول هستند

دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه می‌گوید تصمیم لالیگا و لیگ برتر برای شروع دوباره مسابقات به دلیل اولیت دادن این دو لیگ به پول است و دلیل دیگری ندارد.

دشان: لالیگا و لیگ برتر فقط به فکر پول هستند

به گزارش "ورزش سه"، دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه با دفاع از تصمیم این کشور برای پایان دادن به فصل 2019-2020 لیگ1 می‌گوید علت اینکه لیگهای دیگری مثل لالیگا و لیگ برتر تصمیم به شروع دوباره رقابتهای خود گرفته‌اند صرفا مسائل مالی است و دلیل دیگری ندارد.

 

1451876

 

دشان ضمن انتقاد از پروتکل‌های بوندس‌لیگا در این باره گفت:" نمی‌خواهم کسی را قضاوت کنم، محکوم کنم یا سرزنش کنم. من از شروع مجدد بوندس‌لیگا بازیهای این لیگ را دیده‌ام. البته این بازی‌ها شبیه فوتبال است ولی نمی‌خواهم درباره سرعت و کیفیت بازی‌ها چیزی بگویم. بازیکنها در زمین با هم تماس دارند ولی روی سکوها به فاصله دو متری نشسته‌اند. این را اصلا نمی‌فهمم، آنها مگر قرار نیست چند دقیقه دیگر وارد زمین شوند؟".

 

سرمربی فرانسه در ادامه به تصمیم لالیگا و لیگ برتر برای شروع دوباره مسابقات پرداخت و گفت:" انگلیس و اسپانیا دو کشور بزرگ فوتبالی هستند که تصمیم گرفته‌اند لالیگا و لیگ برتر را از سر بگیرند. ولی تصمیم همین کشورها این بوده که رقابتهای فوتبال زنان تعطیل شود. چرا که این رقابتها درآمد کمتری تولید می‌کند. این همه چیز را روشن می‌کند".

 

 

دیدگاه‌ها