کد خبر : 1686344 | 08 خرداد 1399 ساعت 13:35 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

پروتکل بهداشتی مسابقات فوتبال اصلاح می شود

مسئولان وزارت بهداشت قصد دارند پروتکل بهداشتی مسابقات فوتبال را اصلاح کنند.

پروتکل بهداشتی مسابقات فوتبال اصلاح می شود

به گزارش "ورزش سه"، پروتکل بهداشتی که وزارت بهداشت و درمان با هماهنگی وزارت ورزش برای برگزاری مسابقات فوتبال در نظر گرفته حواشی زیادی را به وجود آورده است. دراین پروتکل مواردی عنوان شده که به دلیل کمبود امکانات در داخل ایران عملا امکان اجرایی شدن بخش های مهمی از آن وجود ندارد و مدیران باشگاه ها نیز بشدت نسبت به این موضوع انتقاد کردند.


حالا اما با توجه به حواشی موجود مسئولان ستاد ملی مبارزه با کرونا قصد اصلاح این پروتکل را دارند. مهرزاد خلیلیان رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در این باره گفت: «در خصوص شروع مسابقات فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید تصمیم می‌گرفت و مستقل هستند و ما برای ارتقای سطح بهداشت آنها را کمک می‌کنیم. در اجرا یکسری اشکالات هست، اما کرونا هم 10 بار به سراغ ما نیامده که بگوییم تجربه داریم و همه هماهنگ هستند. باید به باشگاه‌ها و سازمان لیگ فرصت بدهیم، آنها را کمک کنیم و ناظرهایی را اعزام کنیم تا تست‌ها در حضور آنها انجام شود.»


وی افزود: « مجدداً با آقای دکتر حریرچی، دکتر فرهادی و دکتر علی‌نژاد این مسئله را پیگیری کردیم. باید یک مژده هم بدهم که پروتکل در حال اصلاح است و دستورالعمل ساده‌تر خواهد شد که این پروتکل را وزارت بهداشت به ما اعلام کرده است.»

دیدگاه‌ها