کد خبر : 1686373 | 08 خرداد 1399 ساعت 15:56 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با آاس:

مندیتا: می دانستم انتقالم به رئال غیرممکن است

گایسکا مندیتا ستاره سابق فوتبال اسپانیا در مورد پیشنهادش از رئال و دلیل عدم انتقالش به این باشگاه صحبت کرد.

مندیتا: می دانستم انتقالم به رئال غیرممکن است

به گزارش "ورزش سه"، گایسکا مندیتا بهترین روزهای فوتبالی خود را در والنسیا پشت سر گذاشت. او بین سال 1993 تا 2001 بازیکن والنسیا بود و سپس راهی لاتزیو شد. او از 2001 تا 2004 در عضویت لاتزیو قرار داشت ولی تابستان 2002 و پس از یک فصل ناموفق، به صورت قرضی راهی بارسلونا شد.

در بارسا هم اوضاع خوب پیش نرفت و او سپس به میدلزبرو قرض داده شد. مندیتا 5 فصل برای میدلزبور بازی کرد و در همین باشگاه به فوتبالش پایان داد.

 

 

1499452

 

 

او در مصاحبه با آاس تایید کرد که از رئال هم پیشنهاد داشت ولی با مخالفت والنسیا انتقالش عملی نشد.

مندیتا در این رابطه گفت:« سال 2001 از رئال پیشنهادی دریافت کردم ولی از همان لحظه اول می دانستم که انتقالم غیرممک خواهد بود چرا که پس از قضیه پدراگ میاتوویچ در سال 1996، رابطه بین والنسیا و رئال تیره شده بود و تنها راه انتقالم، پرداخت رقم فسخ بود. در نهایت راهی لاتزیو شدم و این تصمیم مشترک من و باشگاه بود. از نگاه هر دو طرف، آن بهترین تصمیم ممکن بود.»

 

 

1499454

 

 

مندیتا ادامه داد:« پدرم هوادار رئال بود و حتی برای رئال چند بازی غیررسمی هم انجام داده بود ولی او همیشه تابع تصمیماتی بود که می گرفتم و به آنها احترام می گذاشت. یادم است در 13 سالگی به او گفتم که می خواهم وارد دو و میدانی شوم. او تا مرز سکته رفت ولی در نهایت قبول کرد.

کمی بعد البته به فوتبال برگشتم و وقتی از کاستلون به والنسیا رفتم، او همواره مشوق و حامی من بود و بر اساس تجربیاتش می گفت اطمینان دارد که بازیکن بزرگی خواهم شد.

در لاتزیو اوضاع مطابق انتنظارم پیش نرفت و در بارسا هم فصل ناکامی را پشت سر گذاشتیم ولی کار زیر نظر لوئیز فن خال، تجربه بسیار مثبتی برایم بود.»

 

دیدگاه‌ها